Nie trzeba wychodzić z domu, aby sprawnie i bezpiecznie załatwić sprawę w urzędach powiatu wągrowieckiego.
Wystarczy do tego Internet i chwila czasu, aby za pomocą platformy elektronicznej załatwić daną sprawę. Wygodnie, szybko i sprawnie.
Wągrowiec od września bierze udział w partnerskim projekcie pn. „E-urzędy w powiecie wągrowieckim i gnieźnieńskim”, który jest realizowany od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2017 r., wspólnie z MTD Consulting Marcin Król (Partner główny), Gminą Damasławek, Gminą Gołańcz, Gminą Mieścisko, Powiatem Wągrowieckim, Gminą Wapno, Gmina Kiszkowo, Gminą Mieleszyn oraz z Centrum Wspierania Administracji Pro Publico sp. z o.o. S.K.A.
Jego celem jest poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w ośmiu urzędach Jednostek Samorządu Terytorialnego z dwóch powiatów (wągrowieckiego i gnieźnieńskiego) województwa wielkopolskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienie kompetencji kadr w ramach siedmiu zadań w projekcie w terminie do 31 grudnia 2017 r.
Planowane efekty projektu:
1) Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatkowej w 7 Jednostkach Samorządu Terytorialnego
2) Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb dostępu do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach w 8 JST
3) Wdrożenie rozwiązań zarządczych dla potrzeb zarządzania satysfakcją klienta w 8 JST
4) Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy oraz elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości poprzez zakup programów dziedzinowych w 1 JST
5) Przeszkolenie 42 pracowników samorządowych z 7 JST w obszarze podatków i opłat
6) Przeszkolenie 28 pracowników samorządowych z 8 JST w obszarze nieruchomości
7) Przeszkolenie 154 pracowników samorządowych z 8 JST w innych obszarach dla poprawy efektywności świadczenia usług administracyjnych.
Warto zatem korzystać z elektronicznych możliwości, aby zaoszczędzić swój cenny czas i bez konieczności fizycznego kontaktu z pracownikami urzędu, sprawnie załatwić swoje sprawy.
Wartość projektu wynosi: 1 561 720,84 PLN, a dofinansowanie projektu z UE: 1 316 218,32 PLN.