Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp z. o.o. zaprasza swoich obecnych i przyszłych klientów do korzystania z usług elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
Każdy użytkownik - bez wychodzenia z domu - może korzystać z następujących usług oferowanych przez elektroniczne biuro obsługi klienta:
- Odczyty - użytkownik eBOK może podać stan wodomierza, jak również sprawdzić odczyty wodomierza, przy czym podanie odczytu nie jest równoznaczne z wystawieniem faktury;
- Faktury - użytkownik eBOK ma możliwość sprawdzenia: daty wystawienia faktury, terminu płatności faktury, kwoty faktury, historii faktur. Posiada również możliwość sprawdzenia aktualnego stanu rozliczeń wraz z odsetkami naliczonymi w notach odsetkowych;
- Umowy - użytkownik eBOK ma możliwość sprawdzenia: adresu klienta, rodzaju odbiorcy, konta bankowego na fakturze, adresu email, punktów świadczenia usług, rodzaju usługi, data rejestracji, numeru licznika, numeru umowy (jeżeli jest wprowadzony), data ważności umowy;
- Korespondencja - użytkownik eBOK ma możliwość zgłoszenia spraw dotyczących reklamacji lub wysłać zapytanie innej treści;
- Płatność elektroniczna za pomocą systemu płatności elektronicznych przetwarzanych przez operatora płatności elektronicznych firmę PayU SA z siedzibą w Poznaniu.
Do założenia konta będzie potrzebne:
- dostęp do sieci Internet i poczty e-mail (dwa razy w trakcie zakładania konta)
- jedna z trzech ostatnich faktur (a w szczególności: nr klienta i kwota brutto).
Login każdego klienta to Kod Nabywcy z faktury (jednej z ostatnich trzech).
eBOK znajduje się pod adresem: