Z dniem 22 czerwca 2020 r. wznowiona została bezpośrednia obsługa Klientów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu. Ze względu na sytuację epidemiologiczną wprowadzone zostały niezbędne zasady bezpieczeństwa.
W sprawach nie wymagających osobistej wizyty MOPS prosi o kontaktakt telefoniczny. Korespondencję można wrzucić w kopercie do skrzynki podawczej obok wejścia do Ośrodka w godzinach pracy.
W sprawach świadczeń rodzinnych, z funduszu alimentacyjnego, wychowawczych (500+), „Dobry start” (300+) oraz dodatków mieszkaniowych Klienci będą przyjmowani w siedzibie Ośrodka przy ul. Krótkiej 4c. W sprawach dotyczących pomocy społecznej, w zależności od rodzaju sprawy, klienci będą przyjmowani w siedzibie Ośrodka przy ul. Krótkiej 4c albo w budynku dworca przy ul. Dworcowej 2 – wejście po prawej stronie od wejścia głównego, II piętro.
Rejestracja telefoniczna
W każdej sprawie obowiązuje rejestracja telefoniczna na określony dzień i godzinę. Rejestracja jest prowadzona w dni robocze (w godz. 8:00 - 10:00) pod numerami telefonów:
🔸świadczenia rodzinne i alimentacyjne: 607 077 275,
🔸500+ i Dobry start: 603 203 097,
🔸pomoc społeczna: 672 620 885,
🔸dodatki mieszkaniowe: 672 680 993.
Rejestracja będzie prowadzona na kolejnych 14 dni.
Zasady bezpieczeństwa
🔸Klienci bez założonej maseczki lub przyłbicy zakrywającej usta i nos nie będą obsługiwani.
🔸Po wejściu do Ośrodka należy zdezynfekować ręce korzystając z płynu w dozowniku.
🔸Należy posiadać własny długopis.
🔸Przy stanowisku obsługi może przebywać tylko jedna osoba.