Od jutra zmiany w Miejskim Ośrodku Pomocy Społeczne. Sprawy wymagające kontaktu bezpośredniego załatwiane będą w DDS, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu informuje, że od 9 listopada br. wszystkie sprawy z zakresu pomocy społecznej i dodatków mieszkaniowych wymagające bezpośredniego kontaktu z klientami będą załatwiane w budynku Dziennego Domu Seniora (ul. Powstańców 30). Konieczne jest wcześniejsze telefoniczne umówienie terminu z pracownikiem.
W siedzibie MOPS (przy ul. Krótkiej 4c) będą przyjmowani wyłącznie klienci ze sprawami z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych. MOPS rekomenduje klientom – w sprawach w których jest to możliwe - załatwianie telefonicznie oraz składanie wniosków w formie elektronicznej.
Przypominamy także o aktualnych numerach telefonicznych pod które można dzwonić w celu załatwienia swojej sprawy.
🔸 Dodatki mieszkaniowe: 67 268 09 93;
🔸 Świadczenia rodzinne i alimentacyjne: 67 268 09 83;
🔸 Świadczenia wychowawcze 500+: 67 268 09 95 lub 698 270 200.
Warto dodać, że Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu uruchomił telefon 665 640 263, pod którym pełni dyżury codziennie przez siedem dni w tygodniu w godzinach 7.30 – 19.00.
Dzwoniąc pod ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje na temat możliwości udzielenia pomocy przez MOPS Wągrowiec. Numer ten jest dedykowany szczególnie osobom starszym, samotnym i niepełnosprawnym.
Korespondencję można wrzucać do skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowym MOPS, wyłącznie w godzinach pracy.