Z dniem 25 stycznia br. wydane zostało Zarządzenie Burmistrza Miasta Wągrowca w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu programu "Mobilny Urzędnik".
Informację o mobilnym urzędniku podał wiceburmistrz Piotr Pałczyński. Jak poinformował zastępca burmistrza, aby skorzystać z obsługi Mobilnego Urzędnika należy dokonać zgłoszenia telefonicznego pod numerem 67 262 15 22.
Zgłoszenia są przyjmowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. Zgłoszenia można dokonać także za pośrednictwem poczty mailowej wysyłając zgłoszenie na adres:
Z programu mogą skorzystać wszyscy Mieszkańcy, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, a także o ile charakter sprawy na to zezwala brak możliwości wsparcia i pomocy osób najbliższych oraz udzielenia pełnomocnictwa do załatwienia sprawy.
Zakres usług świadczonych w ramach Mobilnego Urzędnika
1. Z zakresu zadań Wydziału Finansowego:
a) wypełnianie i przyjmowanie informacji/deklaracji w sprawie podatków i opłat lokalnych;
2. Z zakresu zadań Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami:
a) deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami,
b) wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew,
c) wniosek o odbiór zdemontowanego pokrycia dachowego zawierającego azbest,
d) wniosek o przyznanie dotacji celowej na dofinansowanie kosztów wymiany źródeł ciepła zasilanych paliwami stałymi w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie miasta Wągrowca;
3️. Z zakresu zadań Wydziału Kultury, Sportu, Turystyki i Promocji Miasta:
a) realizacja zadań z zakresu „Teleopieka",
b) wniosek o Kartę Seniora 60+,
c) dostarczenie „Koperty życia";
4️. Z zakresu zadań Wydziału Inwestycji i Mienia Komunalnego:
a) wniosek o Kartę Dużej Rodziny,
b) zawarcie umowy dzierżawy,
c) rezygnacja z dzierżawy,
d) zajęcia pasa drogowego - odbiorcy,
e) wnioski dotyczące stanu dróg, chodników itp.;
5️. Z zakresu zadań Urzędu Stanu Cywilnego i Wydziału Spraw Obywatelskich:
Zakres usług świadczonych przez Urząd Stanu Cywilnego i stanowisko do spraw ewidencji ludności oraz dowodów osobistych, a także sposób ich realizacji regulują odrębne przepisy.