Urząd Miejski w Wągrowcu i Urząd Stanu Cywilnego wraz z Wydziałem Spraw Obywatelskich od 1 lutego 2021 roku wracają do trybu pracy obowiązującego do 5 listopada 2020 r.
Oznacza to, że – przy zachowaniu powszechnie obowiązujących środków bezpieczeństwa — w poniedziałki Urząd Miejski będzie obsługiwał interesantów w godzinach od 8:00 do 17:00, od wtorku do czwartku Urząd Miejski będzie otwarty w godzinach od 7:30 do 15:30, a w piątki — od godz. 7:30 do 14:30.
Przypominamy, że w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu prowadzona jest nadal ograniczona obsługa interesantów, jedynie w PUNKCIE BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTA urządzonym w suterenie Starostwa Powiatowego — wejście „C” do budynku Starostwa (od strony pomnika).
Kontakt z pracownikami jest możliwy po telefonicznym wezwaniu. Telefon wraz z wykazem numerów do poszczególnych komórek organizacyjnych dostępny jest w ww. Punkcie. Wstęp do innych pomieszczeń Urzędu jest niemożliwy.
Wnioski i dokumenty przynoszone bezpośrednio do Urzędu można składać do skrzynki znajdującej się obok drzwi wejściowych do budynku.
W celu ograniczenia i uniknięcia ryzyka zagrożenia epidemicznego apelujemy o składanie wniosków, pytań oraz wnoszenie spraw drogą elektroniczną na adres mailowy:
Kontakt telefoniczny:
🔸 Centrala Urzędu Miejskiego: 67 262 15 22 - łączy do wszystkich biur,
🔸 Sekretariat Burmistrza Miasta: 67 262 03 46.