Urząd Miejski w Wągrowcu kontynuuje realizację programu „Mobilny Urzędnik”, który polega na obsłudze klientów w zakresie spraw urzędowych w ich miejscu zamieszkania.
Wągrowieccy urzędnicy wychodzą w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom seniorów oraz osób, które doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w siedzibie urzędu.
Osoby, które zainteresowane są wsparciem Mobilnego Urzędnika mogą liczyć na załatwienie spraw realizowanych przez Urząd Miejski bez konieczności wychodzenia z domu. Osoby starsze, potrzebujące pomocy chętnie korzystają z oferowanej przez miasto usługi w ramach programu „Mobilny Urzędnik”. Jest to dla nich wyjątkowe ułatwienie w załatwieniu szeregu urzędowych spraw.
Przypomnijmy kto może skorzystać z usług „Mobilnego Urzędnika”?
Z programu mogą skorzystać wszyscy mieszkańcy miasta (osoby zamieszkujące w granicach administracyjnych miasta), którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku (powyżej 65. roku życia) mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wągrowcu i którzy nie mają możliwości otrzymania wsparcia i pomocy osób najbliższych lub gdy nie jest możliwe udzielenie pełnomocnictwa do załatwienia ich sprawy.
Jak zgłosić się do skorzystania z usług „Mobilnego Urzędnika”?
O taką pomoc można starać się na kilka sposobów:
🔸 zadzwonić pod numer ☎️ 67 262 15 22 i dokonać zgłoszenia,
🔸 za pośrednictwem poczty mailowej wysyłając zgłoszenie na adres:
🔸 zgłoszenia mogą dokonać osoby trzecie (członek rodziny, opiekun, sąsiad).
Zgłoszenia przyjmowane są codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9:00 do 14:00.