Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. infrastruktury i techniczno-inwestycyjnych.
Do obowiązków wybranego kandydata należeć będzie m.in.:
🔸 przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz innych pism wynikających z prowadzonego postępowania administracyjnego,
🔸 dopilnowanie realizacji spraw związanych z uzyskiwaniem niezbędnych uzgodnień, ocen, opinii, pozwoleń itp., wynikających z obowiązujących przepisów prawa lub z zawartych umów,
🔸 prowadzenie prawidłowej dokumentacji, wymaganej i zgodnej z obowiązującymi przepisami,
🔸 przeprowadzania analizy skutków finansowych planowanych przedsięwzięć,
🔸 przygotowanie projektów uchwał i pism dla innych organów powoływanych w celu realizacji zadań i programów Gminy Miejskiej Wągrowiec.
Dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór - specjalista ds. infrastruktury (na kopercie należy podać: imię i nazwisko oraz adres do korespondencji) w terminie do dnia 6 lipca 2021 r. do godz. 15 00w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu - II piętro, pokój 202 (sekretariat), 62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15a.
Planowany termin zatrudnienia wybranego kandydata - 1 sierpnia 2021 r. (dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu ze względu na sytuację wybranego kandydata).
W przypadku pytań prosimy się kontaktować telefonicznie pod nr 67 268 03 03 lub 603 203 343.
Do pobrania: kwestionariusz osobowy i zaświadczenia