KGP - Rusza ogólnopolska kampania Bezpieczna droga z radami SpongeBoba

Już w połowie wakacji, a dokładnie dzisiaj 1 sierpnia 2010 roku, rusza ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest ograniczenie liczby wypadków wśród maluchów w ich drodze do przedszkola i szkoły. Kampania o takim wymiarze i formie po raz pierwszy będzie organizowana przez Komendę Główną Policji, Ministerstwo Zdrowia i kanał dziecięcy Nickelodeon.

"Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba" to ogólnopolska kampania społeczna na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym dzieci, poprzez zabawę i interakcję, wyrabiająca nawyk bezpiecznego zachowania dzieci na drodze w trzech obszarach: dziecko jako pieszy, dziecko jako pasażer auta i dziecko na rowerze.

Kluczem kampanii jest wykorzystanie popularnego bohatera kreskówki SpongeBoba Kanciastoportego znanego widzom kanału dziecięcego Nickelodeon.

Linia kreatywna akcji oparta jest w 100% na interakcji z odbiorcą. Kampania nie ma pouczać lecz w angażujący sposób zmuszać dzieci do myślenia. Zabawa polega na sztuce dokonania prawidłowego wyboru dot. bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Odpowiedzi na zadawane przez SpongeBoba pytania, skonstruowane są w dość humorystyczny sposób, tak by poza merytorycznym przekazem, dzieci miały okazję do robienia tego co lubią najbardziej, czyli śmiania się do łez!

"Interakcja z najmłodszymi to najskuteczniejszy i wiarygodny sposób dotarcia do świadomości dziecka, dlatego też zdecydowaliśmy się na tak unikalną formę przekazu. SpongeBob Kanciastoporty, będąc idolem milionów dzieci, jest dla nich wiarygodny i nie kojarzy się z przymusem, dlatego też wierzymy, że potraktują go jak przyjaciela i poprzez zabawę z nim, nabędą nawyk bezpiecznego zachowania w ruchu drogowym, który na co dzień strzec będzie ich bezpieczeństwa”- komentuje Marta Szwakopf, szefowa kanału Nickelodoen w Polsce.

"Po raz pierwszy w historii polskiej Policji w tak ciekawy dla dzieci sposób chcemy uczyć je o bezpieczeństwie. Rodzicom, nauczycielom i wychowawcom chcemy dać narzędzie, które w prosty, interaktywny dla malucha sposób pozwolą wybrać mu najlepsze, a co za tym idzie najbezpieczniejsze rozwiązanie. Niewątpliwym atutem jest tu bohater kampanii – znana z kreskówek postać SpongeBoba.” – dodaje mł. insp. Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.

Ilość i jakość nośników, które zostaną użyte w kampanii, gwarantują dotarcie do większości dzieci w kraju.

Pierwszy etap akcji obejmie nośniki reklamy zewnętrznej na terenie kraju (300 bilbordów o wymiarach 6m x 3 m i 50 o wymiarach 12 m x 3 m). Drugi etap, który rozpocznie się we wrześniu, to działania prewencyjne oficerów Policji, kampania prasowa i telewizyjna.

Partnerami strategicznymi akcji są wydawnictwo Edipresse reprezentowane przez magazyn "Mamo to ja" oraz firma reklamy zewnętrznej News Outdoor.

Więcej szczegółów dotyczących drugiego etapu kampanii poznamy już 1 września, podczas konferencji prasowej, która odbędzie się w Komendzie Głównej Policji.

źródło: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu WRC nie odpowiada za publikowane treści w module komentarze.
Przed dodaniem wpisu zapoznaj się z REGULAMINEM!


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty