Urząd Miejski w Wągrowcu ogłosił nabór na stanowisko Sekretarza Miasta. To jedno z najważniejszych stanowisk kierowniczych w strukturze samorządowej, bezpośrednio podległe burmistrzowi.

Nowy sekretarz będzie odpowiadał za sprawne funkcjonowanie administracji, nadzór nad obiegiem dokumentów, a także współorganizację wyborów i procesów legislacyjnych w gminie.
Kandydat musi posiadać wykształcenie wyższe, co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym, w tym dwa lata w roli kierowniczej w jednostkach sektora finansów publicznych. Wymagana jest także nieposzlakowana opinia, pełnia praw publicznych, znajomość obsługi komputera i programów biurowych oraz bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego i administracyjnego.
Do obowiązków Sekretarza Miasta należeć będzie m.in. kierowanie Wydziałem Organizacyjnym, opracowywanie zmian w Regulaminie Organizacyjnym i Statucie Gminy, przygotowywanie raportu o stanie gminy, prowadzenie kontroli zarządczej oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji i informacją wizualną w budynku urzędu. Sekretarz będzie również odpowiedzialny za prawidłowe stosowanie przepisów kancelaryjnych i zasad techniki prawodawczej.
Zatrudnienie przewidziane jest w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę. Miejsce pracy znajduje się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 15a.
Osoby zainteresowane powinny złożyć wymagane dokumenty — w tym list motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy — w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – Sekretarz Miasta”. Termin składania ofert upływa 14 listopada 2025 roku o godz. 11:00. Dokumenty należy dostarczyć do Punktu Informacyjnego Urzędu Miejskiego w Wągrowcu.
Oferty, które wpłyną po terminie lub nie będą spełniać wymagań formalnych, nie zostaną rozpatrzone.



