Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – specjalisty ds. sprzedaży nieruchomości i użytkowania wieczystego.
|
Osoba na tym stanowisku zajmuje się prowadzeniem spraw związanych ze zbywaniem nieruchomości, prowadzeniem postępowań administracyjnych dotyczących. użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, prowadzeniem ewidencji mienia komunalnego (nieruchomości), podejmowaniem czynności związanych z zarządzaniem mieniem komunalnym, w szczególności nieruchomościami, dokonywaniem czynności księgowych (przypisów i odpisów) w zakresie dochodów uzyskiwanych z nieruchomości, a także obsługą programu EGRUN oraz WIP+.
Dokumenty aplikacyjne na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży nieruchomości i użytkowania wieczystego można pobrać w Punkcie Informacyjnym, znajdującym się na parterze Urzędu. Należy je złożyć, w terminie do 12 czerwca br., w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - specjalista ds. sprzedaży nieruchomości i użytkowania wieczystego” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.
Pełna informacja nt. warunków naboru
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):
1/ obywatelstwo polskie
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
4/ wykształcenie - wyższe (preferowane prawnicze) lub średnie (preferowane administracyjne)
z minimum 3 letnim stażem pracy
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
6/ praktyczna znajomość procedury administracyjnej, w tym przygotowywania decyzji administracyjnych
7/ biegła znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office, poczty elektronicznej, internetu
8/ znajomość przepisów:
-
ustawy o gospodarce nieruchomościami
-
kodeksu postępowania administracyjnego
-
kodeksu cywilnego
-
ustawy o samorządzie gminnym
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1/ umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy
2/ dyspozycyjność
3/ obowiązkowość, systematyczność, odpowiedzialność
4/ umiejętność pracy w zespole
5/ doświadczenie w pracy w administracji publicznej
6/ znajomość języka obcego (niemiecki lub angielski)
3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
1/ prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem nieruchomości,
2/ prowadzenie postępowań administracyjnych dot. użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,
3/ prowadzenie ewidencji mienia komunalnego (nieruchomości),
4/ podejmowanie czynności związanych z zarządzaniem mieniem komunalnym, w szczególności nieruchomościami,
5/ dokonywanie czynności księgowych (przypisów i odpisów) w zakresie dochodów uzyskiwanych z nieruchomości,
6/ obsługa programu EGRUN oraz WIP+.
4. WARUNKI PRACY:
1/ wymiar czasu pracy - pełen etat
2/ miejsce pracy - Wydział Rozwoju Miasta
3/ stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy obsłudze monitora ekranowego
4/ nie występują czynniki utrudniające wykonywanie pracy na stanowisku pracy.
5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu maju 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
2/ podpisany własnoręcznie życiorys (CV)
3/ podpisany własnoręcznie list motywacyjny
4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
5/ kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach
6/ wymagane oświadczenia załączone do kwestionariusza osobowego
7. TERMINY:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - specjalista ds. sprzedaży nieruchomości i użytkowania wieczystego " (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego)
w terminie do 12 czerwca 2012 r. w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone.
W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.
8. DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie
i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny
i rozmowę kwalifikacyjną.
Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Kandydat wybrany do zatrudnienia zobowiązany jest do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty do pobrania: KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATA
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), informuje się, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko - specjalisty ds. sprzedaży nieruchomości i użytkowania wieczystego i udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.