Urząd Miejski w Wągrowcu szuka pracowników

Urząd Miejski w Wągrowcu ogłosił nabór na dwa stanowiska urzędnicze: strażnika Straży Miejskiej oraz specjalisty ds. księgowości podatkowej i opłat lokalnych w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego.

W przypadku naboru na stanowisko urzędnicze specjalisty w Wydziale Finansowym dokumenty aplikacyjne należy złożyć do dnia 5 lipca br. W przypadku naboru na stanowisko urzędnicze strażnika Straży Miejskiej – do 8 lipca br.

Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - Specjalista w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wągrowcu" albo „Nabór -  strażnik Straży Miejskiej w Wągrowcu" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz nr telefonu kontaktowego) w Urzędzie  Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie ww. terminu nie będą rozpatrzone.

Urząd Miejski w Wągrowcu
ogłasza  nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
STRAŻNIKA
Straży Miejskiej w Wągrowcu

1. WYMAGANIA FORMALNO-PRAWNE:

- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat nie  był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe

2. KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA:

NIEZBĘDNE:

1/ wykształcenie -   średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie wyższe),
2/ minimum 2-lata stażu pracy,
3/ sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
4/ nienaganna opinia,
5/ prawo jazdy kat. B,
6/ umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office - w szczególności WORD i EXCEL, internet),
7/ znajomość ustaw i przepisów wykonawczych:
  • o strażach gminnych
  • Prawo o ruchu drogowym
  • Kodeks wykroczeń
  • Kodeksu postępowania administracyjnego
  • o samorządzie gminnym.

DODATKOWE

1/ odporność na stres
2/ dyspozycyjność
3/ obowiązkowość, systematyczność, odpowiedzialność
4/ wysoka kultura osobista
5/ doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub służbach porządkowych
6/ dobra znajomość topografii miasta Wągrowca.

3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

1/ ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
2/ czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
3/ ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
4/ zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego zdarzenia,
5/ konwojowanie dokumentów, wartości pieniężnych itp.,
6/ patrolowanie miasta,
7/ prowadzenie spraw określonych przepisami Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.

4. Informuje się, że w miesiącu maju 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1/ kwestionariusz osobowy kandydata do pracy - do pobrania w punkcie informacyjnym Urzędu,
2/ podpisany własnoręcznie życiorys (CV)
3/ podpisany własnoręcznie list motywacyjny
4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5/ kserokopia dowodu osobistego,
6/ kopie innych dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
7/ wymagane oświadczenia załączone do kwestionariusza osobowego.

6. TERMINY:

Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór -  strażnik Straży Miejskiej w Wągrowcu" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do 8 lipca 2013 r. w Urzędzie  Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój  202 (sekretariat).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone.

W przypadku dokumentów  nadesłanych pocztą, decyduje  data stempla pocztowego.

7. DODATKOWE INFORMACJE

Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie
i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny
i rozmowę kwalifikacyjną.

Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę  na czas określony wynoszący 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia po ukończenia z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego strażników oraz po przeprowadzeniu badań lekarskich i psychologicznych i uzyskaniu orzeczenia lekarskiego o zdolności do wykonywania czynności strażnika miejskiego.

Kandydat wybrany do zatrudnienia zobowiązany jest do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.


Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926
z późn. zm.), informuję, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski  w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia na stanowisko - Strażnika Straży Miejskiej i udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
  3. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
  4. podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową  rozpatrywane.

BURMISTRZ MIASTA

/-/ Stanisław Wilczyński


Do pobrania: Kwestionariusz i oświadczenia

 

Urząd Miejski w Wągrowcu

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY
DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ I OPŁAT LOKALNYCH
w Wydziale Finansowym
Urzędu Miejskiego w Wągrowcu

1. WYMAGANIA FORMALNO-PRAWNE:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

2. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) wykształcenie - wyższe ekonomiczne pierwszego lub drugiego stopnia,
2) minimum 6 miesięcy stażu pracy w księgowości.

3. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) odporność na stres,
2) komunikatywność,
3) dyspozycyjność,
4) obowiązkowość,
5) wysoka kultura osobista,
6) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
7) umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office - w szczególności WORD i EXCEL)
8) znajomość ustaw i przepisów wykonawczych::
  • o samorządzie gminnym,
  • o rachunkowości,
  • o finansach publicznych,
  • Ordynacja podatkowa,
  • o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) prowadzenie księgowości w zakresie przypisów, odpisów oraz realizowanych dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi przy wykorzystaniu dostępnych urządzeń księgowych,
2) bieżąca kontrola terminowości dokonywanych wpłat,
3) bieżące rozliczanie zaewidencjonowanych wpłat, wyjaśnianie powstałych rozbieżności, dokonywanie zwrotów nadpłat oraz dochodzenie zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z zastosowaniem dostępnych środków egzekucyjnych,
4) przygotowywanie danych sprawozdawczych w zakresie realizowanych dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
5) realizacja innych zadań związanych z ewidencjonowaniem dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
6) współdziałanie w zakresie realizowanych zadań z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego,
7) bieżące prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.

5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu maju 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

6. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) kwestionariusz osobowy kandydata do pracy - do pobrania w pok. nr 101 Urzędu,
2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV)
3) podpisany własnoręcznie list motywacyjny
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopia dowodu osobistego,
6) kopie innych dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie oodbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
7) wymagane oświadczenia załączone do kwestionariusza osobowego.

7. TERMINY:

Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - Specjalista w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wągrowcu" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 5 lipca 2013 r. w Urzędzie  Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie ww. terminu nie będą rozpatrzone.
W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.

8. DODATKOWE INFORMACJE

Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną.


Planowany termin zatrudnienia - 1 sierpień 2013 r.

Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.


Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul.Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia na stanowisko - Specjalisty w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego wWągrowcu i udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.

BURMISTRZ MIASTA

/-/ Stanisław Wilczyński

Wągrowiec, dnia 24 czerwca 2013 r.

Do pobrania: Kwestionariusz osobowy i oświadczenia


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty