Kawa cystersko-pałucka to nowy gadżet promocyjny Wągrowca. Miasto zaprezentowało kawę na poznańskich Targach Tour Salon 2013.
W dniach od 17 do 19 października br. Wągrowiec promował swoje walory turystyczne na poznańskich Targach Tour Salon 2013. Wągrowiec obok innych wielkopolskich miast oprócz oferty turystycznej promowa również kawę. Kawę cystersko-pałucka to nowy gadżet promocyjny Wągrowca. Do odwiedzenia stoiska oraz degustacji kawy zachęcali pałuczanka oraz cysters, nic więc dziwnego, że z oferty tej skorzystało ponad pół tysiąca gości.
- Kawa cystersko-pałucka jest zrobiona z palonego jęczmienia oraz pszenicy z dodatkiem startego korzenia cykorii i jest zapakowana w jutowe woreczki z logo naszego miasta. Dzięki współpracy Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Miejskiego oraz Muzeum Regionalnego w Wągrowcu zwiedzający mogli dokładnie poznać genezę oraz proces przygotowania tej kawy - poinformował Piotr Korpowski, rzecznik Urzędu Miejskiego w Wągrowcu.
W targach Tour Salon 2013 wzięli udział przedstawiciele Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego oraz Muzeum Regionalnego w Wągrowcu.