Czyżby Aquapark zaczynał mieć poważne problemy finansowe. Zorganizowano konkurs, który naszym zdaniem ma podnieść wpływy do basenowej kasy.
W dniach od 25 października do 11 listopada br. trwa konkurs, który ma wyłonić unikalne hasło promujące wągrowiecką pływalnię. Najśmieszniejsze w tym konkursie jest to, że aby wziąć w nim udział należy zakupić bilet na basen za minimum 15 złotych. Wniosek nasuwa się jeden. Nikomu nie zależy na haśle promocyjnym tylko na uzupełnieniu debetu w basenowej kasie.
Sam konkurs jest dobry, ale warunek jaki został postawiony tzn. zakup biletu za m.in. 15 złotych to chwyt poniżej pasa. Brakuje jeszcze dopisku typu: "Odwiedzaj nasz Aquapark codziennie, każde wydane przez Ciebie 15 złotych w naszej kasie, zwiększa Twoją szansę na wygraną".
Autorzy najciekawszych prac mają zostać nagrodzeni. Nagrodami w konkursie będą: karnety abonamentowe do Aquaparku, karnety upominkowe oraz karty rabatowe „Kultura z Plusem”.
I tutaj kolejny paradoks. "Karta z plusem" kosztuje dokładnie 15 złotych, więc po co brać udział w konkursie nie mając pewności, że się wygra? Naszym zdaniem lepiej wydać 15 złotych i samemu kupić sobie kartę.
Dziwna polityka marketingowa. Ktoś kto jest autorem jakiegoś projektu dostaje za to wynagrodzenie, tantiemy. W Wągrowcu jest inaczej. Za to, że coś stworzysz musisz jeszcze zapłacić. Przy takiej polityce, jeżeli oczywiście przyjmie się w mieście, bardzo szybko możemy wyjść z długów, ale trzeba iść szczerzej.
Proponuję zaprosić do Wągrowca Madonnę, która za to, że wystąpi w naszym pięknym mieście Wągrowcu przy fontannie, wcześniej będzie musiała do miejskiej kasy wpłacić 5 MLN złotych. Jak sądzicie, przyjedzie?
Oczywiście nikogo nie zniechęcamy do tego konkursu, wręcz przeciwnie, jeżeli uważacie, że konkurs jest wart uwagi to zapraszamy wszystkich na pływalnię. Nie zapomnijcie zabrać pomysłu no i 15 złotych.