Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. egzekucji administracyjnej w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wągrowcu.
1. WYMAGANIA FORMALNO-PRAWNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
2) minimum 2 lata stażu pracy.
3. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) odporność na stres,
2) komunikatywność,
3) dyspozycyjność,
4) obowiązkowość,
5) wysoka kultura osobista,
6) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
7) umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office - w szczególności WORD iEXCEL)
8) znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Ordynacja podatkowa,
- ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
2) rejestracja oraz prowadzenie ewidencji otrzymanych tytułów wykonawczych,
3) sprawdzanie tytułów wykonawczych pod względem wymogów formalnych,
4) przygotowywanie decyzji dotyczących rozkładania na raty lub umarzania kosztów egzekucyjnych,
5) wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych w przypadku należnych kosztów egzekucyjnych,
6) przygotowywanie decyzji dotyczących umarzania postępowań egzekucyjnych oraz gromadzenie akt spraw zmierzających do umorzenia,
7) przygotowanie akt egzekucyjnych i wysyłanie ich wg właściwości miejscowej, w przypadku zmian adresów zamieszkania lub siedziby zobowiązanych,
8) stosowanie właściwych środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
9) analizowanie skuteczności zastosowanych środków egzekucyjnych i podejmowanie działań zmierzających do likwidacji zaległości oraz nieprzedawnienia zobowiązań,
10) odpowiadanie na wnioski i inne pisma w przewidzianej przez prawo formie i treści oraz terminach, niezbędnych w przypadku zgłaszanych przez zobowiązanych, skarg i zarzutów do prowadzonych postępowań egzekucyjnych,
11) w przypadku wystąpienia zbiegu egzekucji sądowej i administracyjnej, niezwłoczne przekazywanie do Sądu Rejonowego uporządkowanych akt zobowiązanych,
12) w przypadkach wystąpienia zbiegu egzekucji administracyjnej niezwłoczne przekazywanie tytułów wykonawczych wraz z aktami postępowania egzekucyjnego do właściwego miejscowo Naczelnika Urzędu Skarbowego,
13) współdziałanie w zakresie realizowanych zadań z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w Wągrowcu,
14) współdziałanie z innymi organami podatkowymi, instytucjami oraz jednostkami w zakresie realizowanych zadań,
15) bieżące prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu grudniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
3) podpisany własnoręcznie list motywacyjny
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopia dowodu osobistego,
6) kopie innych dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie oodbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
7. TERMINY:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - Specjalista ds. egzekucji administracyjnej w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wągrowcu" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 07 lutego 2014 r. w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie ww. terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.
8. DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną.
Planowany termin zatrudnienia 1 marzec 2014 r. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul.Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia na stanowisko - Specjalisty w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wągrowcu i udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.