Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwa zatrudni specjalistę ds. obsługi administracyjnej. Aplikacje można składać do 2 maja br.
Urząd Miejski w Wągrowcu
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wyższe wykształcenie administracyjne lub zarządzanie,
6) co najmniej 1 rok stażu pracy,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowane stanowisko.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
2) dyspozycyjność,
3) obowiązkowość, systematyczność, sumienność, odpowiedzialność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
6) dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office w zakresie aplikacji Word, Exel oraz obsługi Internetu
i poczty elektronicznej,
7) odporność na stres,
8) komunikatywność,
9) znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie załatwianych spraw, a w szczególności: ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
I. W zakresie spraw kancelaryjno-gospodarczych:
1. obsługa telefoniczna klientów Urzędu Miejskiego (odbieranie i łączenie rozmów),
2. pomoc w prowadzeniu kancelarii Urzędu i sekretariatu Burmistrza Miasta:
a) prowadzenie kalendarza spotkań i zajęć Burmistrza i Zastępcy Burmistrza oraz czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
b) obsługa narad i spotkań zwoływanych przez Burmistrza Miasta,
c) prowadzenie rejestru i wystawianie delegacji służbowych,
d) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków
3. pomoc w wykonywaniu czynności kancelaryjnych:
a) przekazywanie korespondencji, zgodnie z dyspozycjami, do komórek organizacyjnych Urzędu,
b) informowanie o obiegu dokumentacji wewnątrz Urzędu,
c) odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych dla pracowników Urzędu Miejskiego,
d) odbieranie i nadawanie faksów,
e) obsługa kserokopiarki
4. wysyłanie korespondencji zgodnie z dyspozycją,
5. nadawanie i prowadzenie ewidencji nadanych przesyłek listowych i paczek,
6. nadawanie telefonogramów,
7. doręczanie zastępcze pism sądowych adresatom,
8. bieżące zaopatrywanie pomieszczeń sanitarno-higienicznych w środki higieny osobistej (mydło i papier toaletowy),
II. W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
1. ustalanie szczegółowego terminarza przekazywania przez wydziały dokumentacji do archiwum zakładowego,
2. przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych wydziałów urzędu,
3. opracowywanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie jej ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczenie,
4. udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej,
5. przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
6. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego archiwum państwowego,
7. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego, w szczególności sprawozdanie powinno wykazywać ilość dokumentacji w metrach bieżących:
a) przyjętej do archiwum zakładowego z rozbiciem na materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną,
b) przekazanej do archiwum państwowego /kategoria „A”/,
c) wydzielonej na makulaturę,
d) przekazanej do zbiornicy surowców wtórnych,
e) udostępnionej - w liczbie kart udostępnienia,
8. dbanie o bezpieczeństwo archiwum zakładowego, a w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed pożarem, wilgocią, mechanicznym zniszczeniem, wpływami niszczących środków chemicznych i przed szkodnikami,
9. przeprowadzanie konserwacji akt, polegające na odkurzaniu akt, zapewnieniu odpowiedniej temperatury (14-180C) i wilgotności względnej (50-60%) w lokalu archiwum oraz bieżąca kontrola stanu przechowywanych akt,
10. przyjmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych wniosków w sprawie rozbudowy jednolitego rzeczowego wykazu akt w ramach istniejących symboli z zachowaniem tej samej kategorii archiwalnej oraz przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w tym zakresie. Współpraca w tym zakresie z Archiwum Państwowym,
11. udostępnianie komórkom organizacyjnym Urzędu tekstu ujednoliconego jednolitego rzeczowego wykazu akt.
4. WARUNKI PRACY:
1) wymiar czasu pracy – pełen etat,
2) podstawowy system czasu pracy,
3) stanowisko bezpośrednio podległe Kierownikowi Wydziału Organizacyjnego,
4) obsługa monitora ekranowego co najmniej 4 godziny dziennie.
5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu marcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do pracy oraz załączone oświadczenia – do pobrania w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu - pok. nr 101,
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia,
4) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
7. TERMINY:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - Specjalista ds. obsługi administracyjnej” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 02 maja 2016 r. do godz. 15 00 w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15a, II piętro, pokój 202 (sekretariat). Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.
8. DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 1 ogłoszenia zostaną powiadomieni drogą mailową o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną oraz ewentualnie zadania praktyczne, w tym z wykorzystaniem komputera. Kandydaci podczas postępowania konkursowego mogą posiadać i korzystać z wydrukowanych tekstów aktów prawnych bez komentarza w wersji wyłącznie papierowej oraz kalkulatora. Nie jest dopuszczalne korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych oraz informatycznych.
Planowany termin zatrudnienia – 1 czerwca 2016 r. (dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu ze względu na sytuację wybranego kandydata).
Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zmianami).
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135), informuje się, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko – specjalista ds. obsługi administracyjnej i udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.
DO POBRANIA: kwestionariusz osobowy i oświadczenia
Wągrowiec, 20 kwietnia 2016 r.
BURMISTRZ MIASTA
/-/ Krzysztof Poszwa