Nie daj się oszukać. W Starostwie Powiatowym odbyło się spotkanie edukacyjno-informacyjne w związku z akcją „Wiem, co podpisuję”.
Spotkanie w ramach akcji „Wiem, co podpisuję” dotyczyło zawierania umów telekomunikacyjnych z dużym naciskiem na nieuczciwych przedstawicieli handlowych.
Osoby uczestniczące w spotkaniu zapoznali się z obowiązującymi przepisami, poznali schematy działania operatorów telekomunikacyjnych, zostali także poinformowani o krokach, jakie powinni podjąć w momencie podpisania niekorzystnej dla siebie umowy.
W trakcie spotkania wyświetlono film przygotowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej dotyczący umów zawieranych poza lokalem.
Anna Karbowiak–Kociemba, pracownica Wydziału Spraw Konsumenckich UKE, przedstawiła też informacje na temat usług "Premium Rate" czyli SMS-ów o podwyższonej opłacie. Nie zabrakło tematów związanych z przenoszeniem numeru komórkowego pomiędzy operatorami czy składania reklamacji na usługi telekomunikacyjne.
Organizatorem spotkania był Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Wągrowcu oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Poznaniu.