Praca czeka. Podinspektor ds. jednostek pomocniczych i rolnictwa

Burmistrz Miasta i Gminy Skoki zatrudni podinspektora ds. jednostek pomocniczych i rolnictwa. Zgłoszenia chętnych przyjmowane są do 31 października br.

 OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
W URZĘDZIE MIASTA I GMINY SKOKI

Burmistrz Miasta i Gminy Skoki
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Miasta i Gminy Skoki, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki
nazwa stanowiska pracy:
podinspektor ds. jednostek pomocniczych i rolnictwa

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skokach wynosił mniej niż 6%.

Wymagania niezbędne:

O wyżej wymienione stanowisko pracy może ubiegać się osoba posiadająca:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość przepisów ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

Kandydat na stanowisko urzędnicze musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Ponadto kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Ponadto od kandydata wymagana jest:

  • Biegła obsługa komputera,
  • Samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność,
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce oraz analitycznego myślenia.

Wymagania dodatkowe:
Dodatkowymi atutami uwzględnianymi przy ocenie kandydata będą:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku rolnictwo (oraz kierunkach związanych z rolnictwem),
  • Doświadczenie zawodowe – udokumentowany staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu rolnictwa, zarządzaniem mieniem komunalnym bądź obsługą jednostek pomocniczych gminy.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami gminnymi;
  • Realizacja zadań gminy w zakresie gospodarki wodnej;
  • Regulacja stanu prawnego nieruchomości;
  • Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez gminę prawa pierwokupu;
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji podziałowych i rozgraniczeniowych;
  • Współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy;
  • Współpraca z instytucjami w zakresie spraw gospodarki rolnej;

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny;
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • Kserokopie dokumentów  potwierdzających wykształcenie;
  • Kserokopie świadectw pracy, jeżeli kandydat takimi dysponuje;
  • Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (jeśli kandydat takimi dysponuje);
  • Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego ( dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie przepisów lub umów przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej);
  • Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywać w ramach obowiązków służbowych – wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;

Proponowane warunki zatrudnienia:
Wyłoniony w drodze naboru kandydat otrzyma następujące warunki pracy:

Umowę o pracę na czas określony do  6 miesięcy, następnie po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu kończącego służbę przygotowawczą (dotyczy osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym)  oraz po uzyskaniu pozytywnej opinii przełożonego, umowę  o pracę  na czas nieokreślony.

Praca w godzinach pracy Urzędu, zasadniczo w budynku Urzędu. Praca związana jest z obsługą jednostek pomocniczych gminy oraz współpracą z rolnikami.

  1. Dokumenty aplikacyjne powinny byś własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do 31 października 2019  na adres: Urząd Miasta i Gminy w Skokach, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki; Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. jednostek pomocniczych i rolnictwa”).
  2. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz dokumenty niekompletne, nie będą uwzględniane.
  3. Dodatkowych informacji związanych z naborem udziela Sekretarz Gminy, nr tel. 061 8925 800.

Burmistrz Miasta i Gminy Skoki
/-/  Tadeusz Kłos


Dodaj komentarz

Redakcja Portalu WRC nie odpowiada za publikowane treści w module komentarze.
Przed dodaniem wpisu zapoznaj się z REGULAMINEM!


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty