Burmistrz Miasta i Gminy Skoki zatrudni podinspektora ds. jednostek pomocniczych i rolnictwa. Zgłoszenia chętnych przyjmowane są do 31 października br.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
W URZĘDZIE MIASTA I GMINY SKOKI
Burmistrz Miasta i Gminy Skoki
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Miasta i Gminy Skoki, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki
nazwa stanowiska pracy:
podinspektor ds. jednostek pomocniczych i rolnictwa
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skokach wynosił mniej niż 6%.
Wymagania niezbędne:
O wyżej wymienione stanowisko pracy może ubiegać się osoba posiadająca:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość przepisów ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Kandydat na stanowisko urzędnicze musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Ponadto kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Ponadto od kandydata wymagana jest:
- Biegła obsługa komputera,
- Samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność,
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce oraz analitycznego myślenia.
Wymagania dodatkowe:
Dodatkowymi atutami uwzględnianymi przy ocenie kandydata będą:
- Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku rolnictwo (oraz kierunkach związanych z rolnictwem),
- Doświadczenie zawodowe – udokumentowany staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu rolnictwa, zarządzaniem mieniem komunalnym bądź obsługą jednostek pomocniczych gminy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami gminnymi;
- Realizacja zadań gminy w zakresie gospodarki wodnej;
- Regulacja stanu prawnego nieruchomości;
- Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez gminę prawa pierwokupu;
- Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji podziałowych i rozgraniczeniowych;
- Współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy;
- Współpraca z instytucjami w zakresie spraw gospodarki rolnej;
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie świadectw pracy, jeżeli kandydat takimi dysponuje;
- Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (jeśli kandydat takimi dysponuje);
- Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego ( dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie przepisów lub umów przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej);
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywać w ramach obowiązków służbowych – wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;
Proponowane warunki zatrudnienia:
Wyłoniony w drodze naboru kandydat otrzyma następujące warunki pracy:
Umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, następnie po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu kończącego służbę przygotowawczą (dotyczy osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) oraz po uzyskaniu pozytywnej opinii przełożonego, umowę o pracę na czas nieokreślony.
Praca w godzinach pracy Urzędu, zasadniczo w budynku Urzędu. Praca związana jest z obsługą jednostek pomocniczych gminy oraz współpracą z rolnikami.
- Dokumenty aplikacyjne powinny byś własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do 31 października 2019 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Skokach, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki; Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. jednostek pomocniczych i rolnictwa”).
- Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz dokumenty niekompletne, nie będą uwzględniane.
- Dodatkowych informacji związanych z naborem udziela Sekretarz Gminy, nr tel. 061 8925 800.
Burmistrz Miasta i Gminy Skoki
/-/ Tadeusz Kłos
Redakcja Portalu WRC nie odpowiada za publikowane treści w module komentarze.
Przed dodaniem wpisu zapoznaj się z REGULAMINEM!