Wójt Gminy Damasławek Cyprian Wieczorek zatrudni na wolne stanowisko urzędnicze księgowości budżetowej i analityki. Oferty można składać do 5 lutego br.
Określenie stanowiska:
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Damasławek stanowisko to podlega Skarbnikowi Gminy.
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie, co najmniej średnie.
Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość regulacji prawnych:
– ustawa o samorządzie gminnym,
– ustawa o pracownikach samorządowych,
– Kodeks Postępowania Administracyjnego,
– ustawa o finansach publicznych,
– ustawa o rachunkowości,
– ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
– Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- komunikatywność,
- umiejętność planowania pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność przekazywania i uzyskiwania informacji,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i zdolność analitycznego myślenia,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
ZADANIA:
1) Sporządzenie dla pracowników wyodrębnionej klasyfikacji budżetowej wydatków na podstawie uchwały budżetowej.
2) Prowadzenie zbiorczego harmonogramu wydatków na podstawie harmonogramów jednostkowych.
3) Sporządzanie niezwłocznie, po każdej zatwierdzonej zmianie w budżecie, aktualizacji wyodrębnionej klasyfikacji budżetowej wydatków pracowników realizujących wykonanie budżetu. Przedłożenie ich do podpisu Wójtowi i przekazywanie pracownikom do realizacji.
4) Analiza realizacji wydatków.
5) Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie WPF.
6) Prowadzenie pozabilansowej ewidencji księgowej, w tym zaangażowanie wydatków.
7) Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich dekretacja i wprowadzanie do sytemu finansowo- księgowego.
8) Sporządzanie i przekazywanie miesięcznego sprawozdania budżetowego Urzędu Gminy o wydatkach (Rb-28).
9) Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań budżetowych Rb-PDP dotyczących dochodów podatkowych Gminy oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań Rb-34.
10) Współpraca z bankiem, w tym uzgodnienie sald rachunków bankowych w ciągu roku.
11) Segregowanie dokumentów finansowo- księgowych z zakresu dochodów budżetowych.
12) Opróżnianie w sezonie kąpielowym automatów do dystrybucji energii elektrycznej przy polu namiotowym na kąpielisku gminnym w Kozielsku, razem we współpracy z pracownikiem ds. inwestycji i zamówień publicznych oraz przekazywanie gotówki do kasy Urzędu Gminy.
13) Opracowywanie harmonogramu realizacji wydatków na stanowisku pracy.
14) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu oraz Wójta.
OBOWIĄZKI:
- Przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damasławek, Regulaminu Pracy i Kodeksu Etyki Pracownika Samorządowego.
- Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
- Przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.).
- Przestrzeganie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.).
- Przestrzeganie i stosowanie przepisów instrukcji kancelaryjnej dla urzędów gmin.
- Przestrzeganie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
- Zamieszczanie w BIP informacji, aktów prawa miejscowego i innych, których obowiązek publikacji wynika z przepisów szczególnych, za pośrednictwem informatyka.
- Zamieszczanie informacji na stronie internetowej Gminy Damasławek za pośrednictwem informatyka.
- Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w Urzędzie.
- Przestrzeganie przepisów ustaw związanych z powierzonym zakresem obowiązków, m. in. ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych itp.
- Przestrzeganie i stosowanie przepisów ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą na aplikowane stanowisko,
- oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:
– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis)
Informacja o warunkach pracy:
- 1 etat,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca jednozmianowa w poniedziałek od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godzinach od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Damasławek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w grudniu 2019 r. był wyższy niż 6 %.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Damasławek (pok. nr 2) lub pocztą na adres urzędu: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej i analityki” w nieprzekraczalnym terminie do 5 lutego 2020 roku do godziny 14:30.
Urząd Gminy Damasławek jest czynny w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15.30, w piątek od 7:30 do 14:30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, nie data stempla pocztowego).
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-26-86-332 w godz. od 7:30 do 16:30 w poniedziałki, od 7:30 do 15:30 od wtorku do czwartku, od 7:30 do 14:30 w piątki.
Inne informacje:
- nabór na wolne stanowisko przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Damasławek,
- nabór odbędzie się w dwóch etapach:
I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub wyłącznie z rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (damaslawek.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu,
- informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( U. z 2019 r., poz. 1282),
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67–26-86-332.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie