Praca czeka. Księgowość budżetowa i analityka

Wójt Gminy Damasławek Cyprian Wieczorek zatrudni na wolne stanowisko urzędnicze księgowości budżetowej i analityki. Oferty można składać do 5 lutego br.

Określenie stanowiska:

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Damasławek stanowisko to podlega Skarbnikowi Gminy.

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie, co najmniej średnie.

Wymagania dodatkowe:

  • dobra znajomość regulacji prawnych:

– ustawa o samorządzie gminnym,

– ustawa o pracownikach samorządowych,

– Kodeks Postępowania Administracyjnego,

– ustawa o finansach publicznych,

– ustawa o rachunkowości,

– ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

– Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

  • komunikatywność,
  • umiejętność planowania pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność przekazywania i uzyskiwania informacji,
  • umiejętność interpretowania przepisów prawa i zdolność analitycznego myślenia,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

ZADANIA:

1) Sporządzenie dla pracowników wyodrębnionej klasyfikacji budżetowej wydatków na podstawie uchwały budżetowej.

2) Prowadzenie zbiorczego harmonogramu wydatków na podstawie harmonogramów jednostkowych.

3) Sporządzanie niezwłocznie, po każdej zatwierdzonej zmianie w budżecie, aktualizacji wyodrębnionej klasyfikacji budżetowej wydatków pracowników realizujących wykonanie budżetu. Przedłożenie ich do podpisu Wójtowi i przekazywanie pracownikom do realizacji.

4) Analiza realizacji wydatków.

5) Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie WPF.

6) Prowadzenie pozabilansowej ewidencji księgowej, w tym zaangażowanie wydatków.

7) Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich dekretacja i wprowadzanie do sytemu finansowo- księgowego.

8) Sporządzanie i przekazywanie miesięcznego sprawozdania budżetowego Urzędu Gminy o wydatkach (Rb-28).

9) Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań budżetowych Rb-PDP dotyczących dochodów podatkowych Gminy oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań Rb-34.

10) Współpraca z bankiem, w tym uzgodnienie sald rachunków bankowych w ciągu roku.

11) Segregowanie dokumentów finansowo- księgowych z zakresu dochodów budżetowych.

12) Opróżnianie w sezonie kąpielowym automatów do dystrybucji energii elektrycznej przy polu namiotowym na kąpielisku gminnym w Kozielsku, razem we współpracy z pracownikiem ds. inwestycji i zamówień publicznych oraz przekazywanie gotówki do kasy Urzędu Gminy.

13) Opracowywanie harmonogramu realizacji wydatków na stanowisku pracy.

14) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu oraz Wójta.

OBOWIĄZKI:

  • Przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damasławek, Regulaminu Pracy i Kodeksu Etyki Pracownika Samorządowego.
  • Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
  • Przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.).
  • Przestrzeganie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.).
  • Przestrzeganie i stosowanie przepisów instrukcji kancelaryjnej dla urzędów gmin.
  • Przestrzeganie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
  • Zamieszczanie w BIP informacji, aktów prawa miejscowego i innych, których obowiązek publikacji wynika z przepisów szczególnych, za pośrednictwem informatyka.
  • Zamieszczanie informacji na stronie internetowej Gminy Damasławek za pośrednictwem informatyka.
  • Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w Urzędzie.
  • Przestrzeganie przepisów ustaw związanych z powierzonym zakresem obowiązków, m. in. ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych itp.
  • Przestrzeganie i stosowanie przepisów ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą na aplikowane stanowisko,
  • oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:

– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis)

Informacja o warunkach pracy:

  • 1 etat,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca jednozmianowa w poniedziałek od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godzinach od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Damasławek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w grudniu 2019 r. był wyższy niż 6 %.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Damasławek (pok. nr 2) lub pocztą na adres urzędu: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej i analityki” w nieprzekraczalnym terminie do 5 lutego 2020 roku do godziny 14:30.

Urząd Gminy Damasławek jest czynny w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15.30, w piątek od 7:30 do 14:30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, nie data stempla pocztowego).

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-26-86-332 w godz. od 7:30 do 16:30 w poniedziałki, od 7:30 do 15:30 od wtorku do czwartku, od 7:30 do 14:30 w piątki.

Inne informacje:

  • nabór na wolne stanowisko przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Damasławek,
  • nabór odbędzie się w dwóch etapach:

I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,

II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub wyłącznie z rozmowy kwalifikacyjnej,

  • kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu,
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (damaslawek.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu,
  • informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( U. z 2019 r., poz. 1282),
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67–26-86-332.
    Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty