Praca czeka. Inspektor ds. oświaty

Burmistrz Miasta i Gminy Skoki ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Skoki. Poszukiwany jest Inspektor ds. oświaty.

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skokach wynosił mniej niż 6%.

O wyżej wymienione stanowisko pracy może ubiegać się osoba posiadająca:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimalny udokumentowany staż pracy – 3 lata;
  • Znajomość przepisów ustawy prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

Kandydat na stanowisko urzędnicze musi mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Ponadto kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Od kandydata wymagana jest również:

  • Biegła obsługa komputera,
  • Samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność,
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, analitycznego myślenia oraz precyzyjnego przekazywania informacji.

Wymagania dodatkowe:

Dodatkowymi atutami uwzględnianymi przy ocenie kandydata będą:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach administracja, prawo lub ekonomia,
  • Doświadczenie zawodowe – udokumentowany 3-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku związanym realizacją zadań organu prowadzącego placówki oświatowe.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Realizacja zadań związanych z otrzymaniem i rozliczaniem dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne lub materiały ćwiczeniowe,
  • Obsługa systemu informacji oświatowej, w tym współpraca ze szkołami i przedszkolami, prowadzonymi na terenie Gminy Soki, w zakresie bieżącej aktualizacji danych w systemie informacji oświatowej;
  • Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym nauczycieli,
  • Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nauczycielom świadczeń w ramach pomocy zdrowotnej,
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,
  • Realizacja zadań związanych z kontrolą obowiązku nauki, w tym prowadzenie postępowań egzekucyjnych,
  • Realizacja zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej w zakresie oświaty,
  • Obsługa rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym.

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny;
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • Kserokopie świadectw pracy;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (jeśli kandydat takimi dysponuje);
  • Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie przepisów lub umów przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej);
  • Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywać w ramach obowiązków służbowych – wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;

Proponowane warunki zatrudnienia:

Wyłoniony w drodze naboru kandydat otrzyma następujące warunki pracy: Umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, następnie po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu kończącego służbę przygotowawczą (dotyczy osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) lub po uzyskaniu pozytywnej opinii przełożonego, umowę o pracę na czas nieokreślony.

Praca w godzinach pracy Urzędu, zasadniczo w budynku Urzędu. Praca związana jest z obsługą jednostek oświatowych.

Dokumenty aplikacyjne powinny byś własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do 23 marca 2020 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Skokach, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki. Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor ds. oświaty”.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą uwzględniane. Dodatkowych informacji związanych z naborem udziela Sekretarz Gminy, nr tel. 618925 800.

Burmistrz Miasta i Gminy Skoki
Tadeusz Kłos


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty