Wójt Gminy Damasławek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarowania mieniem gminnym.
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Damasławek ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek.
2. Określenie stanowiska:
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Damasławek stanowisko to podlega Sekretarzowi Gminy.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Wykształcenie, co najmniej średnie.
Wymagania dodatkowe:
- Dobra znajomość regulacji prawnych:
– ustawa o samorządzie gminnym,
– ustawa o pracownikach samorządowych,
– Kodeks Postępowania Administracyjnego,
– ustawa o gospodarce nieruchomościami,
– Kodeks cywilny,
– prawo geodezyjne i kartograficzne,
– ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
– ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
– Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
– Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
2. Komunikatywność,
3. Umiejętność planowania pracy,
4. Umiejętność pracy w zespole,
5. Umiejętność obsługi komputera,
6. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
7. Umiejętność przekazywania i uzyskiwania informacji,
8. Umiejętność interpretowania przepisów prawa i zdolność analitycznego myślenia,
9. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
10. Prawo jazdy kat. B.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
I. ZADANIA:
1. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich nabywanie, zbywanie oraz oddawanie w użytkowanie wieczyste (użytkowanie), dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd.
2. Ustalenie opłat za korzystanie z mienia gminnego.
3. Przejmowanie mienia na rzecz Gminy.
4. Zamiany i scalenia gruntów.
5. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego.
6. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości.
7. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, przysługującego osobom fizycznym.
8. Współpraca z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w zakresie gospodarki gruntami.
9. Współpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji w zakresie pozyskiwania środków unijnych i innych pozabudżetowych.
10. Sporządzanie opracowań związanych z pozyskiwaniem środków unijnych, strategii rozwoju gminy.
11. Przedkładanie Kierownikowi Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w terminie do 20 stycznia każdego roku deklaracji na podatek od nieruchomości w związku z zajmowanym stanowiskiem pracy, w tym do składania korekt deklaracji z pisemnym uzasadnieniem przyczyny korekty w terminie 7 dni od dnia zmiany stanu nieruchomości.
12. Opracowywanie harmonogramu realizacji wydatków na stanowisku pracy.
13. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu i Wójta.
II. OBOWIĄZKI:
- Przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Damasławek oraz Kodeksu Etyki Pracownika Samorządowego.
- Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
- Przestrzeganie i stosowanie przepisów ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. - Przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781/.
- Przestrzeganie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego / j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm./.
- Przestrzeganie i stosowanie przepisów instrukcji kancelaryjnej dla urzędów Gmin.
- Przestrzeganie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy /t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm./.
- Zamieszczanie w BIP za pośrednictwem informatyka informacji, aktów prawa miejscowego i innych dokumentów, których obowiązek publikacji wynika z przepisów szczególnych.
- Zamieszczanie informacji na stronie internetowej Gminy Damasławek za pośrednictwem informatyka.
- Przestrzeganie przepisów ustaw związanych z powierzonym zakresem obowiązków.
- Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w Urzędzie.
5. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą na aplikowane stanowisko,
- oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:
– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o stopniu niepełnosprawności, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis)
- Informacja o warunkach pracy:
- 0,5 etatu,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Damasławek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2020 r. był wyższy niż 6 %.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
Damasławek (pok. nr 2) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek.
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz danymi kontaktowymi kandydata z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarowania mieniem gminnym” w nieprzekraczalnym terminie do 11 września 2020 r. do godziny 14:30.
Urząd Gminy Damasławek jest czynny w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, nie data stempla pocztowego).
- Inne informacje:
- Nabór na wolne stanowisko przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Damasławek.
- Nabór odbędzie się w dwóch etapach:
I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub wyłącznie z rozmowy kwalifikacyjnej.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (damaslawek.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67–26-86-332.
Damasławek, 1 września 2020 r.
Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie