Praca czeka. Urzędnik ds. gospodarowania mieniem gminnym

Wójt Gminy Damasławek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarowania mieniem gminnym.

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Damasławek ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek.

2. Określenie stanowiska:

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Damasławek stanowisko to podlega Sekretarzowi Gminy.

3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Wykształcenie, co najmniej średnie.

Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra znajomość regulacji prawnych:

– ustawa o samorządzie gminnym,

– ustawa o pracownikach samorządowych,

– Kodeks Postępowania Administracyjnego,

– ustawa o gospodarce nieruchomościami,

– Kodeks cywilny,

– prawo geodezyjne i kartograficzne,

– ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,

– ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,

– Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,

– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

– Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

     2. Komunikatywność,
     3. Umiejętność planowania pracy,
     4. Umiejętność pracy w zespole,
     5. Umiejętność obsługi komputera,
     6. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
     7. Umiejętność przekazywania i uzyskiwania informacji,
     8. Umiejętność interpretowania przepisów prawa i zdolność analitycznego myślenia,
     9. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
    10. Prawo jazdy kat. B.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

I. ZADANIA:

1. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami      zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich nabywanie, zbywanie oraz oddawanie w użytkowanie wieczyste (użytkowanie), dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd.

2. Ustalenie opłat za korzystanie z mienia gminnego.
3. Przejmowanie mienia na rzecz Gminy.
4. Zamiany i scalenia gruntów.
5. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego.
6. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości.
7. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, przysługującego osobom fizycznym.
8. Współpraca z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w zakresie gospodarki gruntami.
9. Współpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji w zakresie pozyskiwania środków unijnych i innych pozabudżetowych.
10. Sporządzanie opracowań związanych z pozyskiwaniem środków unijnych, strategii rozwoju gminy.
11. Przedkładanie Kierownikowi Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w terminie do 20 stycznia każdego roku deklaracji na podatek od nieruchomości w związku z zajmowanym stanowiskiem pracy, w tym do składania korekt deklaracji z pisemnym uzasadnieniem przyczyny korekty w terminie 7 dni od dnia zmiany stanu nieruchomości.
12. Opracowywanie harmonogramu realizacji wydatków na stanowisku pracy.
13. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu i Wójta.

      II. OBOWIĄZKI:

  1. Przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Damasławek oraz Kodeksu Etyki Pracownika Samorządowego.
  2. Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
  3. Przestrzeganie i stosowanie przepisów ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. Przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781/.
  5. Przestrzeganie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego / j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm./.
  6. Przestrzeganie i stosowanie przepisów instrukcji kancelaryjnej dla urzędów Gmin.
  7. Przestrzeganie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy /t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm./.
  8. Zamieszczanie w BIP za pośrednictwem informatyka informacji, aktów prawa miejscowego i innych dokumentów, których obowiązek publikacji wynika z przepisów szczególnych.
  9. Zamieszczanie informacji na stronie internetowej Gminy Damasławek za pośrednictwem informatyka.
  10. Przestrzeganie przepisów ustaw związanych z powierzonym zakresem obowiązków.
  11. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w Urzędzie.

    5. Wymagane dokumenty:
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą na aplikowane stanowisko,
  • oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:

– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,

  • kserokopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o stopniu niepełnosprawności, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %.

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis)

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • 0,5 etatu,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Damasławek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2020 r. był wyższy niż 6 %.
  2. Miejsce i termin składania dokumentów:

   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy

Damasławek (pok. nr 2) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek.

w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz danymi kontaktowymi kandydata z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarowania mieniem gminnym” w nieprzekraczalnym terminie do 11 września 2020 r. do godziny 14:30.

Urząd Gminy Damasławek jest czynny w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, nie data stempla pocztowego).

  1. Inne informacje:
  • Nabór na wolne stanowisko przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Damasławek.
  • Nabór odbędzie się w dwóch etapach:

I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,

II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub wyłącznie z rozmowy kwalifikacyjnej.

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (damaslawek.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
  • Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67–26-86-332.

Damasławek, 1 września 2020 r.

Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie

Klauzula


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty