Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz wprowadza od jutro ograniczenia w funkcjonowaniu urzędu. Ograniczenia potrwają do odwołania.
Komunikat Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz
W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców oraz pracowników Urzędu, od 09.10.2020 roku (do odwołania) ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz.
Kasa urzędu jest nieczynna.
Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji na usunięcie drzew lub krzewów oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać w Urzędzie, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Skrzynka na dokumenty znajduje się w korytarzu wejścia głównego.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu, nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , za pomocą skrzynki podawczej ePUAP , telefonicznie, lub pozostawiając dokumenty w skrzynce znajdującej się w korytarzu.
Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl
NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA
🔸 Sekretariat - 67 2615-911, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Biuro Obsługi Interesanta – 67 2683-300, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Ewidencja ludności – 67 2683-323, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Urząd Stanu Cywilnego – 67 2683-322, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Księgowość urzędu -67 2683-326, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Księgowość podatkowa – 67 2683-319, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Wymiar podatku – 67 2683-315, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. księgowości podatkowej –środki transportowe -67 2683-134, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowiska ds. ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa i zieleni miejskiej – 67 2683-320, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
🔸 Stanowisko ds. gospodarki odpadami – 67 2683-316, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
🔸 Stanowisko ds. działalności gospodarczej -67 2683-316, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowiska ds. oświaty -67 2683-307, 67 2683- 313, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. Rady Miasta i Gminy Gołańcz – 67 2683-303, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. informatyki – 67 2683—306, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. drogownictwa – 67 2615-911, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowiska ds. budownictwa -67 2683-308, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. gospodarki gruntami – 67 2683-308, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. budownictwa i inwestycji -67 2683-301, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 67 2683-301, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowiska ds. P.POŻ – 67 2683-305, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
🔸 Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego – 67 2683-305, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ Mieczysław Durski
Redakcja Portalu WRC nie odpowiada za publikowane treści w module komentarze.
Przed dodaniem wpisu zapoznaj się z REGULAMINEM!