Przepełnione szynobusy, to wina pasażerów!

Pasażer Kolei Wielkopolskich poinformował przewoźnika o zatłoczonych składach. W odpowiedzi usłyszał, że tłok w szynobusach, to wina pasażerów.

Koleje Wielkopolskie tłok w szynobusach zrzucają na pasażerów, bo ci, źle zajmują wolne miejsca.

- Z naszych informacji wynika, iż podróżni najczęściej gromadzą się w okolicach przedsionków drzwi wejściowych i nie przemieszczają się równomiernie wzdłuż całego składu pomimo reakcji i próśb drużyn konduktorskich. Powoduje to wrażenie o przepełnieniu pojazdu, podczas gdy w rzeczywistości istnieje jeszcze rezerwa miejsca — tłumaczy dyrektor Pionu Finansowo-Handlowego Kolei Wielkopolskich Krzysztof Ryfa.

Odpowiedź zszokowała Tomasza, który interweniował u przewoźnika.

- Ta odpowiedź, to skandal ze strony spółki. Nie raz jechałem i wiem, że nie ma miejsca, że jest duszno, że można zemdleć, a oni piszą, że to wina pasażerów — poinformował Tomasz, pasażer KW.

Przewoźnik poinformował też zgłaszającego, że podejmie działania, aby efektywniej zagospodarować przestrzeń w pojazdach poprzez działania drużyny konduktorskiej, wygłaszanie komunikatów dźwiękowych zachęcających podróżnych do równomiernego zapełniania przestrzeni pasażerskiej, prezentacji na monitorach prawidłowego zajmowania miejsca w pojeździe.

Czy komunikaty rozładują panujący tłok? Raczej nie. Można odnieść wrażenie, że dyrekcja Kolei Wielkopolskich nie wie co tak naprawdę dzieje się w szynobusach, a skoro nie wie, to trudno wymagać od nich wprowadzenia jakichkolwiek zmian.


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty