Ogłoszono plany na zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024, by zapewnić sprawne funkcjonowanie miasta i powiatu wągrowieckiego w trudnych warunkach pogodowych.
Celem sprawnego zgłaszania właściwym służbom – zarządcom dróg, problemów z przejezdnością (śliskością) dróg w okresie zimowym, poniżej podaje się do publicznej wiadomości telefony dyżurne.
Jednocześnie prosi się wszystkich mieszkańców, by sprawy dotyczące przejezdności dróg powiatowych i wojewódzkich były zgłaszane bezpośrednio do tych służb.
Zarządcy odpowiedzialni za utrzymanie dróg:
1) wojewódzkich:
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich
Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie:
tel. 61 22 58 420 kom. 603 559 169
Obwód Drogowy w Gnieźnie, tel. 61 22 58 427, kom. 690 541 082
Obwód Drogowy w Wągrowcu, tel. 67 262 79 35, kom. 723 001 429
Obwód Drogowy w Murow. Goślinie, tel. 61 81 22 341, kom. 510 068 934
2) powiatowych:
Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Gnieźnieńska, Wągrowiec
tel. 67 26 85 480
tel. kom. 725 079 334, 604 438 431, 606 413 593
3) gminnych:
utrudnienia na drogach gminnych prosimy zgłaszać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22, Wągrowiec
tel. 67 26 80 800
tel. 67 26 80 804
po godzinie 15:30 oraz w dni wolne zgłoszenia prosimy kierować do sołtysów wsi lub na numer telefonu służbowego kom. 605 610 795
W przypadku wystąpienia znacznego pogorszenia warunków atmosferycznych w Urzędzie Gminy Wągrowiec uruchomiony zostanie całodobowy dyżur.