Zarząd Powiatu Wągrowieckiego informuje o rozpoczęciu naboru wniosków na realizację przedsięwzięcia pn. „Usuwanie azbestu z terenu Powiatu Wągrowieckiego w roku 2024”.
Wnioski można składać od 17 czerwca do 8 lipca 2024 roku. Dofinansowanie pochodzi z budżetu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Zakres dotacji obejmuje:
➢ Odbiór, transport i unieszkodliwianie azbestu z nieruchomości na terenie powiatu wągrowieckiego.
➢ Nieruchomość musi być wpisana do rejestru wyrobów zawierających azbest danej gminy oraz w Bazie Azbestowej dostępnej na stronie https://bazaazbestowa.gov.pl/pl.
Beneficjenci przedsięwzięcia to:
a) Osoby fizyczne,
b) Osoby prawne,
c) Jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz podmioty nieprowadzące działalności gospodarczej,
d) Rolnicy, z wyłączeniem beneficjentów działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
Powiat Wągrowiecki, jako organizator likwidacji azbestu, wybierze wykonawcę prac związanych z odbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych. Całkowite finansowanie przedsięwzięcia wynosi 100% wartości usług brutto dla każdego wniosku. Wnioskodawca może złożyć tylko jeden wniosek. Finansowanie nie obejmuje demontażu azbestu oraz kosztów zakupu i montażu wyrobów zastępujących azbest.
Wnioski należy składać w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, w formie papierowej lub elektronicznej na ePUAP: https://www.bip.wagrowiec.pl/379,elektroniczna-skrzynka-podawcza. Dokumenty elektroniczne muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Wnioski będą rozpatrywane według kolejności ich wpływu, do wyczerpania środków w budżecie powiatu.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, tel. 67 26 80 537, 67 26 80 536.
Redakcja Portalu WRC nie odpowiada za publikowane treści w module komentarze.
Przed dodaniem wpisu zapoznaj się z REGULAMINEM!