Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz, Robert Torz, wydał Zarządzenie dotyczące ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach
1. Analiza formalna złożonych dokumentów aplikacyjnych.
2. Rozmowa kwalifikacyjna.
Po przeprowadzeniu konkursu Komisja złoży wniosek do Burmistrza o zatwierdzenie kandydatury na stanowisko lub odrzucenie wszystkich kandydatur.
Wymagania niezbędne
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Posiadanie:
➢ Dyplomu ukończenia studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra, lub
➢ Dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych, lub administracyjnych za granicą, uznanego za równoważny polskiemu dyplomowi, lub
➢ Dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.
5. Posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
6. Nienaganna opinia.
7. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe
1. Znajomość przepisów prawa, zwłaszcza w zakresie ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, o ewidencji ludności, kodeks wyborczy, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
2. Umiejętność stosowania i interpretowania przepisów prawa w praktyce.
3. Dobra znajomość obsługi komputera.
Warunki zatrudnienia
1. Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony maksymalnie do 6 miesięcy. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.
2. Wymiar czasu pracy: 1 etat
3. Charakter pracy: Praca o charakterze administracyjno-biurowym.
4. Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Gołańczy, ul. Dr. P. Kowalika 2.
5. Orientacyjny czas rozpoczęcia pracy: sierpień 2024 roku.
Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na ww. stanowisku.
6. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
7. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu.
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Dr. P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego” w terminie do dnia 24 lipca 2024 roku do godziny 13:00. Dotyczy to również ofert przekazanych w formie przesyłek pocztowych. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie, oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, nie będą rozpatrywane.