Urząd Miejski w Mieścisku ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami. Kandydaci zainteresowani podjęciem pracy w tej roli mogą składać swoje aplikacje do dnia 16 września 2024 roku.
Stanowisko to oferowane jest w pełnym wymiarze czasu pracy, z umową na okres próbny wynoszący 6 miesięcy.
Główne obowiązki osoby zatrudnionej obejmować będą m.in. prowadzenie i aktualizację systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Mieścisko, prowadzenie bazy danych właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz kontrolę realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących utrzymania czystości i porządku.
Wymagania wobec kandydatów obejmują m.in. wykształcenie średnie (preferowane wyższe), znajomość przepisów dotyczących gospodarki odpadami, ochrony środowiska oraz prawa podatkowego. Mile widziane są także umiejętności związane z obsługą systemów takich jak BDO i ZONE oraz doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą do dnia 16 września 2024 r. do godziny 17:00. Kandydaci proszeni są o dołączenie kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy oraz innych dokumentów wymaganych w ogłoszeniu.
Zainteresowani pracą w administracji samorządowej, posiadający wymagane kwalifikacje, mają szansę na stabilne zatrudnienie i możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach Urzędu Miejskiego w Mieścisku.