Urząd Miejski w Mieścisku ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. dróg, transportu i gospodarki wodno-ściekowej w Referacie Inwestycji i Infrastruktury.
Osoby zainteresowane pracą w dynamicznym środowisku administracyjno-biurowym mają szansę na pełnoetatowe zatrudnienie z możliwością stałej współpracy.
▪️ Termin zgłoszeń
Nabór trwa do 23 września 2024 r. do godziny 17:00. Kandydaci mogą składać aplikacje osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mieścisku lub przesłać dokumenty pocztą na adres urzędu, przy czym liczy się data wpływu dokumentów.
▪️ Wymagania
Od kandydatów oczekuje się co najmniej średniego wykształcenia, preferowane jest wyższe. Konieczna jest także znajomość przepisów prawa dotyczących m.in. dróg publicznych, prawa budowlanego oraz transportu zbiorowego. Kandydat powinien biegle posługiwać się pakietem biurowym oraz posiadać prawo jazdy. Doświadczenie na stanowisku urzędniczym będzie dodatkowym atutem.
▪️ Zakres obowiązków
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowywanie inwestycji drogowych, nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych, koordynację działań związanych z oświetleniem ulicznym, a także za kwestie związane z gospodarką wodno-ściekową i transportem publicznym na terenie gminy. Praca będzie wykonywana zarówno w siedzibie urzędu, jak i w terenie.
▪️ Warunki zatrudnienia
Praca odbywa się w pełnym wymiarze godzin. Na początek oferowana jest umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wymagane dokumenty, w tym oświadczenie o niekaralności, CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie, należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Nabór na stanowisko ds. dróg, transportu i gospodarki wodno-ściekowej”.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 61 429 80 10.
Redakcja Portalu WRC nie odpowiada za publikowane treści w module komentarze.
Przed dodaniem wpisu zapoznaj się z REGULAMINEM!