W związku z brakiem pozytywnego rozstrzygnięcia podczas poprzedniego naboru, Urząd Miejski w Mieścisku ogłosił ponowną rekrutację na stanowisko ds. dróg, transportu i gospodarki wodno-ściekowej.
Kandydaci mają możliwość składania aplikacji do dnia 11 października 2024 r. do godziny 14:30. Stanowisko to należy do Referatu Inwestycji i Infrastruktury i obejmuje odpowiedzialność za koordynację inwestycji drogowych, utrzymanie dróg, nadzór nad gospodarką wodno-ściekową oraz transportem publicznym.
Wśród wymagań niezbędnych do podjęcia pracy znajdują się m.in. wykształcenie średnie (preferowane wyższe), znajomość aktów prawnych związanych z tematyką infrastrukturalną, a także prawo jazdy. Mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz umiejętność zarządzania projektami inwestycyjnymi.
Oferta zatrudnienia dotyczy pełnego etatu, a praca będzie wykonywana głównie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieścisku.
Osoby zainteresowane udziałem w naborze proszone są o złożenie dokumentów aplikacyjnych w sekretariacie Urzędu Miejskiego lub drogą pocztową. Warto pamiętać, że dokumenty, które wpłyną po terminie lub nie będą spełniać wymogów formalnych, nie zostaną rozpatrzone.
▪️POBIERZ DOKUMENTY
➢ Kwestionariusz osobowy
➢ Klauzula informacyjna
➢ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych