Wójt Gminy Damasławek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania odpadów komunalnych.
Poszukiwany kandydat będzie odpowiedzialny za realizację zadań związanych z gospodarką odpadami, w tym planowanie, kontrolowanie i wdrażanie działań mających na celu zapewnienie efektywnego zarządzania odpadami komunalnymi na terenie gminy.
Stanowisko podlega Kierownikowi Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich i wiąże się z wykonywaniem obowiązków administracyjnych, nadzorem nad prawidłową realizacją systemu gospodarowania odpadami oraz współpracą z mieszkańcami, przedsiębiorcami i jednostkami samorządowymi.
Wymagania kwalifikacyjne
Kandydaci ubiegający się o to stanowisko powinni posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych oraz legitymować się co najmniej wykształceniem średnim. Warunkiem koniecznym jest niekaralność za przestępstwa umyślne oraz posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Dodatkowymi atutami będą doświadczenie w administracji publicznej, wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, administracji lub kierunków pokrewnych, a także praktyczna znajomość przepisów prawa dotyczących gospodarki odpadami, ochrony środowiska, postępowania administracyjnego oraz funkcjonowania samorządu terytorialnego. Kandydat powinien wykazywać się komunikatywnością, umiejętnością pracy w zespole, zdolnościami analitycznymi oraz umiejętnością interpretacji przepisów prawa. Wymagana jest także dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych oraz prawo jazdy kategorii B.
Zakres obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację zadań związanych z gospodarką odpadami komunalnymi na terenie gminy, w tym przygotowywanie dokumentacji przetargowej na odbiór odpadów, weryfikację deklaracji mieszkańców dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami, nadzór nad punktami selektywnej zbiórki odpadów oraz sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących efektywności systemu gospodarowania odpadami.
W zakres obowiązków wchodzi także organizacja i koordynacja działań edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska, takich jak akcje „Sprzątanie Świata” czy „Dni Ziemi”, a także współpraca z mieszkańcami i przedsiębiorcami w zakresie realizacji obowiązków wynikających z przepisów dotyczących gospodarki odpadami. Do zadań pracownika należeć będzie również wydawanie decyzji administracyjnych, prowadzenie ewidencji umów na odbiór nieczystości oraz kontrola przestrzegania przez przedsiębiorców warunków działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów.
Osoba zatrudniona będzie także odpowiedzialna za nadzór nad realizacją obowiązków w zakresie usuwania azbestu, opiniowanie decyzji dotyczących usuwania drzew i krzewów, egzekwowanie przepisów dotyczących przyłączania nieruchomości do sieci kanalizacyjnej oraz monitorowanie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na projekty związane z ochroną środowiska.
Warunki zatrudnienia
Praca na stanowisku odbywać się będzie w pełnym wymiarze etatu, na podstawie umowy o pracę, w systemie jednozmianowym. Obowiązujące godziny pracy Urzędu Gminy to poniedziałek w godzinach od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, natomiast w piątek od 7:30 do 14:30.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Damasławek w grudniu 2024 roku był niższy niż 6%.
Procedura aplikacyjna
Osoby zainteresowane udziałem w naborze zobowiązane są do złożenia kompletu dokumentów aplikacyjnych, obejmujących kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz oświadczenie o niekaralności. Kandydaci z orzeczoną niepełnosprawnością powinni dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Damasławek lub przesłać pocztą na adres Urzędu, umieszczając je w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zagospodarowania odpadów komunalnych”. Termin składania aplikacji upływa 10 lutego 2025 roku o godzinie 16:30. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Proces rekrutacji
Nabór przeprowadzony zostanie przez komisję powołaną przez Wójta Gminy Damasławek i odbędzie się w dwóch etapach. Pierwszy etap obejmie analizę formalną dokumentów pod kątem spełniania wymogów ogłoszenia, natomiast drugi etap będzie polegał na ocenie merytorycznej kandydatów, która może obejmować test kwalifikacyjny oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby spełniające kryteria formalne zostaną poinformowane o terminie kolejnego etapu rekrutacji telefonicznie lub pisemnie. Ostateczna informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
Dodatkowe informacje dotyczące procesu rekrutacji można uzyskać pod numerem telefonu 67-26-86-332.
Pobierz: Kwestionariusz osobowy