Urząd Miasta i Gminy w Skokach ogłosił nabór na stanowisko do spraw księgowości budżetowej. Rekrutacja dotyczy zatrudnienia na zastępstwo.
Oferta skierowana jest do osób z odpowiednim wykształceniem oraz doświadczeniem w zakresie finansów publicznych i administracji samorządowej.
Zgodnie z ogłoszeniem, minimalnym wymaganiem jest posiadanie wykształcenia średniego ekonomicznego. Preferowane są osoby, które ukończyły studia wyższe na kierunku ekonomia lub rachunkowość oraz posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych. Niezbędne jest także wykazanie się znajomością ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, regulacji dotyczących samorządu gminnego, a także przepisów związanych ze sprawozdawczością budżetową.
Dodatkowo od kandydatów oczekuje się dobrej znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz systemów informatycznych wspierających prawo i księgowość. Pożądane cechy to sumienność, umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne oraz wysoka kultura osobista.
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
• Kontrolę dowodów księgowych pod kątem zgodności z planem finansowym gminy,
• Ewidencję zaangażowania wydatków urzędu, w tym analizę i inicjowanie zmian w budżecie,
• Sporządzanie i weryfikację sprawozdań budżetowych, w tym Rb-ZN, RB-27ZZ i RB-50,
• Obsługę programu „BeSTi@” i nadzorowanie sprawozdawczości jednostek podległych,
• Rozliczanie kosztów bankowych, a także przygotowywanie projektów planu finansowego urzędu,
• Monitorowanie wydatków oraz zobowiązań wynikających z kredytów i pożyczek gminy.
Osoby zainteresowane pracą powinny dostarczyć wymagane dokumenty, w tym CV, list motywacyjny, świadectwa pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz oświadczenia o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych. Dokumenty muszą być dostarczone do Urzędu Miasta i Gminy w Skokach najpóźniej do 19 lutego 2025 roku.
Więcej informacji na temat oferty można uzyskać w kontaktując się bezpośrednio z Urzędem Miasta i Gminy w Skokach.