Od dzisiaj turysta, który odwiedzi Wągrowiec nie będzie musiał zastanawiać się, gdzie zdobyć informację potrzebną mu do zwiedzania naszego miasta.
W najczęściej odwiedzanych przez turystów punktach Wągrowca, czynnych często całą dobę, pojawiły się właśnie stojaki ekspozycyjne z najnowszymi ulotkami promocyjnymi, prezentującymi różne ciekawe oblicza „Jakubowego Grodu” oraz ważne dla gości naszego miasta informacje.
Nowe ulotki promocyjne uwzględniają zindywidualizowane potrzeby i oczekiwania turystów odwiedzających Wągrowiec bądź planujących taką wizytę. Dlatego różnią się treścią kierowaną do odbiorców, a także zostały wyróżnione kolorystycznie.
Oprócz ulotki ogólnej oraz ulotki „ Hotele i gastronomia” Wydział Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Miejskiego w Wągrowcu wydał również następujące pozycje: „Spacer po mieście”, „Wągrowiec na weekend”, „Wągrowiec dla aktywnych”, „Rowerem po mieście” oraz „Kultura i wydarzenia” (część broszur jest już wydana, pozostałe są w druku). Ogólna ulotka o mieście jest wydana w kilku wersjach językowych.
Stojaki, na których ulotki te są prezentowane zostały ustawione w czynnych przez większość dnia: Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wągrowcu, Aquaparku Wągrowiec, a także w czynnych całą dobę hotelach Jamajka i Pietrak. Dzięki temu, niezależnie od pory dnia turyści i goście odwiedzający nasze miasto będą mieli dostęp do pełnej informacji o Wągrowcu. Stojaki z materiałami informacyjno-promocyjnymi zostaną w bliskiej przyszłości ustawione także w innych punktach miasta, najczęściej odwiedzanych przez przyjezdnych.
Nowe materiały promowały już nasze miasto na imprezach zewnętrznych (m.in. na Ogólnopolskim Festiwalu Dobrego Smaku w Poznaniu) oraz będą promować na targach turystycznych w kraju i za granicą. Materiały te są również dostępne poza Wągrowcem, m.in. w Centrum Informacji Turystycznej w Gnieźnie, a ponadto są dystrybuowane przez Wielkopolską Organizację Turystyczną.