Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnych

Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. administracyjnych.

Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie m.in. opracowywaniem projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań, administrowaniem mieniem Urzędu, ewidencją wydatków w zakresie funkcjonowania Urzędu, prowadzeniem książek obiektów budowlanych dla budynków administracyjnych oraz zlecaniem ich okresowych przeglądów, opracowywaniem projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań oraz bieżącą analizą poziomu wydatków w stosunku do planu finansowego.

Dokumenty aplikacyjne na stanowisko można pobrać na stronie internetowej. Należy je złożyć w terminie do 25 października br., w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór – specjalista ds. administracyjnych” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.

źródło: Urząd Miejski w Wągrowcu

Urząd Miejski w Wągrowcu
ogłasza  nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DS. ADMINISTRACYJNYCH

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie - wyższe, preferowane kierunki z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
5) co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym
obejmującym sprawy z zakresu m.in: zaopatrzenia, eksploatacji obiektów budowlanych,
gospodarowania mieniem ruchomym, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
7) biegła znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office, poczty elektronicznej, Internetu,
8) znajomość przepisów ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:
  • prawo zamówień publicznych,
  • prawo budowlane,
  • prawo ochrony środowiska,
  • samorządu gminnego,
  • pracowników samorządowych,
  • ochrony danych osobowych,
  • zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
2) dyspozycyjność,
3) obowiązkowość, systematyczność, odpowiedzialność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
6) obsługa komputera, internetu i pakietu MS Office
3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
1. Opracowywanie projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań
2. Wywieszanie pism sądowych, prokuratorskich i komorniczych na tablicy ogłoszeń Urzędu
i odsyłanie ich ww. organom po upływie terminu ogłoszenia.
3. Prenumerata czasopism i wydawnictw urzędowych.
4. Zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa fachowe i specjalistyczne.
5. Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
6. Udział w przygotowywaniu projektu budżetu w dziale administracja publiczna - zadania własne i zlecone - składanie propozycji do projektu budżetu miasta oraz zmian w budżecie.
7. Bieżąca analiza poziomu wydatków w stosunku do planu finansowego oraz wnoszenie
o dokonanie stosownych zmian w planie/budżecie z zakresu administracji publicznej - zadania własne.
8. Zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, środki czystości, sprzęt i wyposażenie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
9. Administrowanie mieniem Urzędu, a w tym:
1/ dokonywanie zakupu sprzętu i wyposażenia w uzgodnieniu z Sekretarzem Miasta,
2/ prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych Urzędu,
3/ zapewnienie sprawności składników mienia,
4/ likwidacja składników mienia.
10. Prowadzenie ewidencji wydatków w zakresie funkcjonowania Urzędu zgodnie
z obowiązującą klasyfikacją,
11. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków administracyjnych oraz zlecanie przeglądów okresowych wymaganych przepisami prawa.
12. Prowadzenie dokumentacji (umów) związanej ze świadczeniem usług w zakresie zaopatrzenia budynków administracyjnych w energię elektryczną, wodę, gaz oraz usługi telekomunikacyjne.
13. Naliczanie opłat za zanieczyszczenie środowiska oraz sporządzanie informacji w tym zakresie.
14. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących powierzonych zadań.
15. Windykacja należności za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników i rozliczanie usług telefonicznych.
16. Sporządzanie umów o korzystanie ze służbowego telefonu komórkowego z pracownikami.
17. Techniczno-organizacyjna obsługa spotkań i zebrań pracowników zwoływanych przez Sekretarza Miasta.
18. Załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami, w tym:
1/ zamawianie,
2/ prowadzenie ewidencji,
3/ likwidacja.
19. Nadzór nad aktualizacją informacji wizualnej w Urzędzie i dbałość o tablice informacyjne
w budynku Urzędu.
4.  WARUNKI PRACY:
1) wymiar czasu pracy - pełen etat,
2) miejsce pracy - Wydział Organizacyjny,
3) stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy obsłudze monitora ekranowego,
4) nie występują czynniki utrudniające wykonywanie pracy na stanowisku pracy.
5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu październiku 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) kwestionariusz osobowy kandydata do pracy wraz z wymaganymi oświadczeniami - do pobrania w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu - pok. nr 101,
2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
3) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
7. TERMINY:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór -  specjalista ds. administracyjnych" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do 25 października 2013 r.
w Urzędzie  Miejskim w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój  202 (sekretariat).
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone.
W przypadku dokumentów  nadesłanych pocztą, decyduje  data stempla pocztowego.
8. DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie
i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny
i rozmowę kwalifikacyjną.
Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę  na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), informuje się, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko - specjalisty ds. administracyjnych,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.

DO POBRANIA: Kwestionariusz osobowy kandydata i oświadczenia

Burmistrz Miasta Wągrowca
/-/ Stanisław Wilczyński

Wągrowiec, 15 października 2013 r.


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty