Wójt Damasławka poszukuje sekretarza

Wójt Gminy Damasławek ogłosił konkurs na stanowisko Sekretarza, na zastępstwo. Aplikować można do 28 marca 2022 r.

Konkurs NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY DAMASŁAWEK - zatrudnienie osoby na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego.

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Damasławek ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek.

  1. Określenie stanowiska:

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Damasławek stanowisko to podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy Damasławek.

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

▫️obywatelstwo polskie,
▫️staż pracy zgodny z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 roku, poz. 530 ze zm.), tj. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w 2 ww. ustawy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
▫️pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
▫️brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
▫️nieposzlakowana opinia,
▫️wykształcenie wyższe magisterskie.

Wymagania dodatkowe:

▫️znajomość regulacji prawnych, w tym w szczególności:

– ustawy o samorządzie gminnym,
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
– ustawy o dostępie do informacji publicznej,
– ustawy o ochronie danych osobowych,
– ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
– Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
– Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
– Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii,

▫️samodzielność,
▫️komunikatywność,
▫️dyspozycyjność,
▫️umiejętność planowania pracy,
▫️umiejętność pracy w zespole,
▫️umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
▫️umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet biurowy MS Office),
▫️umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
▫️umiejętność przekazywania i uzyskiwania informacji,
▫️umiejętność interpretowania przepisów prawa i zdolność analitycznego myślenia,
▫️kreatywność, inicjatywa, samodzielność,
▫️znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
▫️odporność na stres,
▫️wysoka kultura osobista,
▫️doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
▫️preferowane wykształcenie o kierunku: prawo, ekonomia, administracja, zarządzanie,
▫️prawo jazdy kat. B.

4. Zakres czynności:

ZADANIA:

▫️Prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień Wójta.
▫️Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
▫️Podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta oraz Zastępcy Wójta lub w przypadku niemożności pełnienia przez Niego obowiązków wynikających z innych przyczyn.
▫️Nadzór nad poprawnością przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Wójta i Rady.
▫️Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg, wniosków i petycji.
▫️Reprezentowanie Gminy na zewnątrz pod nieobecność Wójta oraz Zastępcy Wójta.
▫️Współpraca z prasą, radiem i telewizją.
▫️Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie.
▫️Opracowywanie projektów zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych Urzędu.
▫️Współpraca z kierownikami referatów przy opracowywaniu zakresów czynności na stanowiskach pracy.
▫️Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z wnioskami, skargami i petycjami nadzorowanie i kontrolowanie sposobu rozpatrywania skarg, wniosków i petycji oraz terminowego i prawidłowego załatwiania spraw interesantów.
▫️Nadzór nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej oraz udostępnianiem informacji publicznej w Biuletynie.
▫️Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
▫️Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów – dekretacja korespondencji przychodzącej.
▫️Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
▫️Kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
▫️Nadzorowanie terminowego i zgodnego z prawem załatwiania spraw należących do zadań Referatu.
▫️Weryfikacja planowanych zadań do realizacji na podległych stanowiskach.
▫️Zapewnienie przestrzegania przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy, w tym racjonalnego wykorzystania czasu pracy.
▫️Podejmowanie działań korygujących organizację pracy referatu w kierunku poprawy jej jakości.
▫️Nadzorowanie przestrzegania przepisów na stanowiskach pracy w tym przepisów o ochronie danych osobowych, tajemnicy państwowej i służbowej, przepisów o bhp i ppoż., o dostępie do informacji publicznej oraz o zamówieniach publicznych.
▫️Bieżąca kontrola wewnętrzna podległych pracowników.
▫️Dokonywanie okresowych ocen pracowników referatu, nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresową oceną pracowników Urzędu.
▫️Współpraca z pozostałymi referatami w zakresie pozyskiwania środków unijnych i innych pozabudżetowych na realizację zadań Gminy.
▫️Współdziałanie z radcą prawnym w zakresie sprawowania obsługi prawnej Urzędu.
▫️Współdziałanie z ABI/ Inspektorem Ochrony Danych Osobowych oraz przechowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych.
▫️Wykonywanie zadań Koordynatora do spraw kontroli zarządczej.
▫️Wykonywanie zadań Przewodniczącego Zespołu do spraw Oceny Ryzyka.
▫️Zabezpieczenie bieżącego funkcjonowania Urzędu, w tym sprawowanie nadzoru nad budynkiem Urzędu.
▫️Prowadzenie książki kontroli Urzędu.
▫️Nadzór nad wywieszaniem flag przy Urzędzie oraz pomnikach pamięci znajdujących się na terenie gminy, zgodnie z obowiązującym wykazem świąt państwowych.
▫️Zapewnienie warunków do wykonywania przez Wójta funkcji reprezentacyjnej.
▫️Sporządzanie zbiorczych deklaracji na podatek od nieruchomości i środków transportowych należących do Gminy Damasławek w terminach określonych ustawowo, w tym do składania korekt deklaracji.
▫️Sporządzanie i wprowadzanie do krajowej bazy raportu dotyczącego emisji gazów cieplarnianych i innych substancji do powietrza za rok poprzedni w terminie do końca lutego.
▫️Prowadzenie dokumentacji ZFŚS.
▫️Koordynowanie i monitorowanie zadań realizowanych w punkcie potwierdzającym profil zaufany elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
▫️Rozpatrywanie wniosków o udostępnianie nagrania z monitoringu wizyjnego znajdującego się na terenie miejscowości Damasławek.
▫️Sporządzanie raportu o stanie gminy do 31 maja każdego roku.
▫️Opracowywanie harmonogramu realizacji wydatków na stanowisku pracy.
▫️Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta. 

OBOWIĄZKI:

▫️Przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Damasławek oraz Kodeksu Etyki Pracownika Samorządowego.
▫️Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
▫️Przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
▫️Przestrzeganie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.).
▫️Przestrzeganie i stosowanie przepisów instrukcji kancelaryjnej dla urzędów Gmin.
▫️Przestrzeganie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
▫️Zamieszczanie w BIP za pośrednictwem informatyka informacji, aktów prawa miejscowego i innych dokumentów, których obowiązek publikacji wynika z przepisów szczególnych.
▫️Zamieszczanie informacji na stronie internetowej Gminy Damasławek za pośrednictwem informatyka.
▫️Przestrzeganie przepisów ustaw związanych z powierzonym zakresem obowiązków.
▫️Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w Urzędzie.

5. Wymagane dokumenty:

▫️kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
▫️kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą na aplikowane stanowisko,
▫️oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:

– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,

kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis).

6. Informacja o warunkach pracy:

▫️1 etat,
▫️zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony – zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego,
▫️praca jednozmianowa w godzinach: w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.

7. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Damasławek (sekretariat pok. nr 2) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Damasławek, Rynek 8, 62-110 Damasławek.

z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Sekretarza Gminy Damasławek” w nieprzekraczalnym terminie do 28 marca 2022 roku do godziny 16:30.

Urząd Gminy Damasławek jest czynny w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, nie data stempla pocztowego).

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-26-86-332 w godzinach: w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty