Poszukiwany urzędnik do spraw społeczno-administracyjnych

Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw społeczno-administracyjnych.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące tego stanowiska:

1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr. P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz

2. Określenie stanowiska urzędniczego: Stanowisko ds. społeczno-administracyjnych

3. Wymagania niezbędne:

➢ Wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne;
➢ Obywatelstwo polskie (mogą się również ubiegać osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
➢ Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
➢ Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
➢ Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
➢ Nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

➢ Dobra znajomość przepisów dotyczących struktury i funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o samorządzie gminnym, KPA, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych;
➢ Staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
➢ Umiejętności psychospołeczne i cechy osobowości wskazane na tym stanowisku: samodzielność, analityczne myślenie, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność, komunikatywność, otwartość na zmiany, terminowość, kreatywność;
➢ Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

➢ Realizacja zadań wynikających z przepisów ustaw o ewidencji ludności i dowodach osobistych;
➢ Aktualizacja, uzupełnianie, porządkowanie i archiwizacja ewidencji ludności oraz dowodów osobistych;
➢ Rejestrowanie danych w Systemie Rejestrów Państwowych oraz Rejestrze Danych Kontaktowych;
➢ Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących dowodów osobistych oraz PESEL;
➢ Wydawanie dowodów osobistych oraz związanych z nimi certyfikatów;
➢ Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o nadanie numeru PESEL;
➢ Wydawanie zaświadczeń i uwierzytelnionych kopii z ewidencji ludności;
➢ Współdziałanie z innymi organami administracji samorządowej;
➢ Prowadzenie dokumentacji i archiwum kopert dowodowych;
➢ Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach;
➢ Przygotowywanie projektów zarządzeń oraz aktów prawa miejscowego;
➢ Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.

6. Informacja o warunkach pracy:

➢ Umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia;
➢ Pełny etat;
➢ Praca o charakterze administracyjno-biurowym;
➢ Orientacyjny czas rozpoczęcia pracy – lipiec 2024 r.;
➢ Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr. P. Kowalika 2.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest niższy niż 6%.

8. Wymagane dokumenty:

➢ List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu;
➢ CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
➢ Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
➢ Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
➢ Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;
➢ Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
➢ Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
➢ Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

9. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr. P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. społeczno-administracyjnychw terminie do dnia 28.06.2024 r. do godziny 13:00.

Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie oraz które nie spełniają wymagań niezbędnych, nie będą rozpatrywane.


REKLAMA

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu WRC nie odpowiada za publikowane treści w module komentarze.
Przed dodaniem wpisu zapoznaj się z REGULAMINEM!


Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

Na skróty