Burmistrz miasta Wągrowca ogłasza nabór uzupełniający wniosków do udziału w projekcie pn.: "Słoneczne dachy w Mieście i Gminie Wągrowiec".
Wnioski należy składać:
▫️ osobiście – Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a – punkt podawczy;
▫️ listownie – na adres: Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, 62-100 Wągrowiec.
Decyduje data wpływu do Urzędu.
Termin składania dokumentów: od 10.09.2021 r. do 30.09.2021 r. do godz. 15:30.
▫️ Planowane dofinansowanie wynosi 85% kosztów kwalifikowanych (kosztów netto). Wkład własny w realizacji projektu, wynosić będzie do 15% kosztów kwalifikowanych oraz podatek VAT, a także koszty dokumentacji projektowej (technicznej), koszty nadzoru i tablicy informacyjnej.
▫️ Wniosek powinien być czytelny, rzetelnie wypełniony i kompletny (z wszystkimi wymaganymi załącznikami).
▫️ Szczegółowe zasady realizacji projektu i warunki udziału określa regulamin stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 147/2021 Burmistrza Miasta Wągrowca z dnia 8 września 2021 r.
▫️ Wyboru wniosków do dofinansowania dokona komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Wągrowca przy czym decydującym kryterium wyboru jest kolejność i kompletność złożonych wniosków.
▫️ Liczba miejsc jest ograniczona i wynosi 31 instalacji fotowoltaicznych.
Więcej informacji na temat projektu można uzyskać pod ☎️ 67 268 03 02 (Damian Jaskólski) lub ☎️ 67 268 03 33 (Marek Wierzbiński).
Do pobrania:
📥 Zarządzenie Nr 147/2021 Burmistrza Miasta Wągrowca z dnia 8 września 2021 r.
📥 Wniosek
📥 Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu